Instagram въвежда реклама по света

Instagram въвежда реклама по света

Приложението за споделяне на снимки Instagram съобщи, че планира да разшири присъствието на реклама в него освен в САЩ и във Великобритания, Канада, Австралия, а след това и в други страни.

Апликацията, която бе купена от Facebook през 2012 г. за 1 млрд. долара, представи реклами пред американската аудитория през ноември 2013 г. Рекламите са снимки, филтрирани и заснети така, че да се вписват в потока от споделени от потребителите кадри. Първи в Instagram навлязоха луксозните марки като Michael Kors. Впоследствие, сред рекламодателите в него се включиха Genral Electric, Adidas, Levi's. В публикация в блога си, от Instagram посочват, че част от рекламодателите са постигнали „много над средното за рекламната индустрия на САЩ представяне“.

Рекламните консултанти на eMarketer пресмятат, че над 34,9 милиона потребители на Instagram живеят в Щатите. Това означава, че по-големият дял от хората, ползващи приложението, не са американци.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ