Procter & Gamble се извини за рекламен символ, асоцииран с нацизма

Procter & Gamble се извини за рекламен символ, асоцииран с нацизма

Американската компания Procter & Gamble поднесе публични извинения за използване на символ, свързан с режима на Хитлер, върху един от нейните продукти, съобщи телевизия ABC.

Става въпрос за изображение на тениска с цифрата „88” върху опаковка на прах за пране на компанията. Същата цифра се използва от ултрадесни формирования за обозначаване на нацистки поздрав. Опаковката предизвика буря от критики и недоволство от страна на клиенти в Германия.

В официално комюнике Procter & Gamble обясни, че е включила непреднамерено този символ в рекламната си кампания. „Много съжаляваме ако са възникнали неверни асоциации и категорично се дистанцираме от ултрадясната идеология”, подчертават от компанията. Неин представител уточни, че цифрата всъщност означава количествата пране, които могат да се направят с една опаковка. Той също така отбеляза, че компанията вече е преустановила пласирането на прах за пране и течен сапун, в чиито наименования присъства цифрата „18”, също често свързвана с името на диктатора.

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Археолози: Древен „воден култ“ е изградил монументи, по-стари от Стоунхендж
Древна египетска лодка беше определена като „един от най-важните реставрационни проекти на XXI век“
Ръководителят на въоръжените сили на Швейцария: Не можем да се защитим от пълномащабна атака
Китай наложи санкции на американски отбранителни компании заради оръжейна сделка с Тайван
Европа е на кръстопът между AI амбициите и целите за климата
Зеленски изрази готовност да организира референдум за мирния план на Тръмп за Украйна
Тръмп разтърси световната търговия тази година. Известна несигурност се запазва и за 2026 г.
МВР: Не се доверявайте на предложения за „изгодна” обмяна на левове в евро