Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Procter & Gamble се извини за рекламен символ, асоцииран с нацизма
Американската компания Procter & Gamble поднесе публични извинения за използване на символ, свързан с режима на Хитлер, върху един от нейните продукти, съобщи телевизия ABC.
Става въпрос за изображение на тениска с цифрата „88” върху опаковка на прах за пране на компанията. Същата цифра се използва от ултрадесни формирования за обозначаване на нацистки поздрав. Опаковката предизвика буря от критики и недоволство от страна на клиенти в Германия.
В официално комюнике Procter & Gamble обясни, че е включила непреднамерено този символ в рекламната си кампания. „Много съжаляваме ако са възникнали неверни асоциации и категорично се дистанцираме от ултрадясната идеология”, подчертават от компанията. Неин представител уточни, че цифрата всъщност означава количествата пране, които могат да се направят с една опаковка. Той също така отбеляза, че компанията вече е преустановила пласирането на прах за пране и течен сапун, в чиито наименования присъства цифрата „18”, също често свързвана с името на диктатора.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.