Starbucks променя логото си

Starbucks променя логото си

Най-голямата кафе верига в света Starbucks отпразнува 40-ата си годишнина с промяна на дизайна на логото си. Новият знак на компанията отново представя образа на познатата морска нимфа, но по-изчистен, без кръглите очертания, и изцяло в зелено. В него липсва надписът "Starbucks Coffee".

Предишните няколко версии на логото на Starbucks превърнаха марката в една от най-разпознаваемите в света. Сега от веригата се надяват, че новото лого ще бъде символична стъпка напред, към едно по-добро бъдеще на компанията.

Това е четвъртото поред лого на Starbucks, откакто през 1971 г. тя стартира като малък магазин за кафе, чай и подправки в Сиатъл, отбелязва komonews.com. Последно изображението на сирената е променено през 1970 г., когато компанията става публична. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 10 до 16 ноември
Обвинения: Висшите шефове на BBC подадоха оставки заради монтаж на реч на Тръмп
Времето: Облачно и дъждовно
Южна Корея намалява данъка върху дивидентите и планира по-строги цели за намаляване на емисиите до 2035 г.
"Търкиш еърлайнс" иска пълен контрол върху "СънЕкспрес"
Деница Сачева: Следващата седмица ще има нов Съвет за тристранно сътрудничество, на който вероятно ще бъдат обсъдени всички параметри на бюджета
Великобритания изпраща военни експерти и техника на Белгия за борба с дронове
7 фрази, които превръщат добрите екипи в страхотни