Импулс, за който понякога съжаляваме (Инфографика)

Импулс, за който понякога съжаляваме (Инфографика)

Случвало ли ви се е да купите нещо въз основа на реклама в социалните медии, което не ви е необходимо или наистина искате?

Очевидно това е доста често срещано, поне според скорошно проучване, проведено от WalletHub. То установи, че 74% от респондентите наистина са купили нещо, подтикнати от социалните медии, което не им е необходимо, а 63% съжаляват за покупката, предава socialmediatoday.com

Част от това също се отнася до измами (18%), които все още са широко разпространени в повечето социални приложения. Виждате реклама за продукт, уебсайтът изглежда легитимен, но седмица по-късно разбирате, че поръчката все още не е обработена.

Може да бъде рисковано и това е част от причината, поради която социалната търговия никога не се е утвърдила, поне в западните нации. Въпреки че е интересно да се отбележи степента на съжаление за покупка, свързана със социалните медии, и да се обмисли какво означава това за цялостното изживяване на потребителите.

За повече информация разгледайте инфографиката (създадена от Visual Capitalist) въз основа на проучването на WalletHub.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Китайският президент Си Дзинпин предлага създаване на глобален орган за регулиране на изкуствения интелект
Пентагонът е дал зелена светлина за предоставяне на „Томахоук“ на Украйна. Решението е в ръцете на Тръмп
Румен Радев: Само партията, която лично аз обявя, може да бъде моя партия
Министър Вълчев: Ще има увеличение на учителските заплати
Тоалетна от масивно злато ще бъде предложена на търг в „Сотбис“
Френският премиер призовава за преговори на закрити врати след одобряването на нов данък върху богатството
Заради липса на пратки закриват над 200 пощенски клонове в Гърция
Методът 1-2-48 за борба с бърнаута