Импулс, за който понякога съжаляваме (Инфографика)

Импулс, за който понякога съжаляваме (Инфографика)

Случвало ли ви се е да купите нещо въз основа на реклама в социалните медии, което не ви е необходимо или наистина искате?

Очевидно това е доста често срещано, поне според скорошно проучване, проведено от WalletHub. То установи, че 74% от респондентите наистина са купили нещо, подтикнати от социалните медии, което не им е необходимо, а 63% съжаляват за покупката, предава socialmediatoday.com

Част от това също се отнася до измами (18%), които все още са широко разпространени в повечето социални приложения. Виждате реклама за продукт, уебсайтът изглежда легитимен, но седмица по-късно разбирате, че поръчката все още не е обработена.

Може да бъде рисковано и това е част от причината, поради която социалната търговия никога не се е утвърдила, поне в западните нации. Въпреки че е интересно да се отбележи степента на съжаление за покупка, свързана със социалните медии, и да се обмисли какво означава това за цялостното изживяване на потребителите.

За повече информация разгледайте инфографиката (създадена от Visual Capitalist) въз основа на проучването на WalletHub.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
Слънцето се "събужда" и НАСА не знае причината
Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж
Имате лош шеф? Ето как да се справите
Politico: България и още 5 страни от ЕС блокират предложения на ЕК за санкции срещу Израел
Бившият бразилски президент Жаир Болсонаро е диагностициран с рак на кожата
Работна ръка под наем: устойчиво решение или временна мярка за икономиката?
ChatGPT ще използва система за проверка на възрастта след смъртта на тийнейджър