YouTube пази марките от присъствие до неподходящо видео

YouTube пази марките от присъствие до неподходящо видео

Някои рекламодатели смятат YouTube за плашещо пространство, пише AdvertisingAge. Така е, защото видеопорталът съдържа огромен брой най-различни записи. Както такива, до които всеки би искал да рекламира, така и други, с които никой не би желал да асоциира марката си.

Компаниите в отделните браншове държат да сложат рекламен банер само до тези видеозаписи, които съответстват на бизнеса и мисията им. Производител на храна за вегетарианци например не би желал да позиционира рекламата си до записите в категорията „заколение на крави”.

Затова YouTube вгради последната си услуга „целеви изключвания” (target excludes). Нововъведението дава възможност на рекламодателите да посочат до кое видео, жанрова поредица от записи или канал в сайта не искат да се появява логото им. Услугата цели да се справи с най-мощната рекламна критика срещу YouTube, която гласи, че никога не се знае до кое неподходящо видео ще попадне марката.

Освен нежеланите клипчета и канали, чрез изключването рекламодателите могат да премахнат присъствието си и от тези страници във видеопортала, където рекламата им има незадоволителен или нищожен ефект.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Компанията на Уорън Бъфет увеличи дяловете си в петте най-големи търговски дружества в Япония
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 17-ти до 23-ти март
Китайският гигант BYD обмисля строеж на завод за електромобили в Германия
Зеленски: Украйна е готова за безусловно 30-дневно прекратяване на огъня 
BYD представи нова технология за супер бързо зареждане на електромобили
Най-голямата компания за фотоволтаични централи в България консолидира финансовите си отчети по нов начин
Премиерът на правителството на Хамас е убит в израелските удари по ивицата Газа 
Българският износ изпитва затруднения след пика през 2022 г.