Годзила в реклама на „Фиат” (видео)


Американското подразделение на „Фиат” се свърза с интереса към новото издание на филма „Годзила” на „Уорнър Брос Пикчърс” и „Леджендари Пикчърс”, което е по кината в САЩ от днес. То излъчи телевизионна реклама от близо минута, в която гигантското чудовище с вид на динозавър безчинства по улиците на Ню Йорк в тъмна апокалиптична нощ, докато не среща малък италиански „Фиат 500L” с петима души вътре.

Видеото има близо 6 милиона прегледа в YouTube и се радва на интерес заради очакването на филма. Маркетинг наблюдатели в Щатите коментират, че то се е вписало като различно в рекламните блокове на американския тв ефир, изпълнени с промоции на стоки от най-различно естество.

Ето и рекламата.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Земетресение разлюля София
Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
EК временно спира изплащането на 215 млн. евро от Плана за възстановяване и устойчивост на България
Разузнаването на Южна Корея успя да измери пулса на лидера на Севера Ким Чен Ун
Новата икономика: Могат ли европейските фермери да спасят водния цикъл?
Бойко Борисов: Санкциите срещу Делян Пеевски са несправедливи, Бюджет 2026 няма да бъде оттеглен или преправян
Страховете от AI балон доведоха до разпродажби на световните фондови пазари
Как един рибарски остров в Китай се превърна в химическа империя?