Рекламен експеримент - „Любов от първа хапка“ (видео)


Ако нямате приятел или приятелка, имайте предвид, че вероятно вкусът ви към храната има отношение към избора ви на партньор.

Това доказва експеримент на немската марка храни Knorr, заснет във видео и превърнал се в една от най-успешните реклами, публикувани в YouTube от началото на 2016 г. Това е неай-гледаната реклама във видеосайта за месец май, с над 59 млн. прегледа досега, отбелязва Adweek. В нея се вижда как непознати жени и мъже, които нямат партньор и си търсят, се впускат в експеримента и са съчетавани по двойки на базата на предпочитанията им към храни. На първата си среща те проверяват дали човекът е за тях по това дали той харесва храната, която те обичат. 

Проучване на Knorr сред 12 000 души по света показва, че вкусовите предпочитания са решаващи дотолкова за това дали ще ядем люта или сладка супа, доколкото и с кого ще се храним, т.е. за избора на романтичен партньор. 80% от хората в проучването са заявили, че съвсем естествено се чувстват по-привлечени от хора, които споделят същите вкусове към ястията. 33% казват, че са отблъснати на среща, ако партньорът поръча ястие, което не им харесва. 20% признават, че на среща са си избирали ястие, което не им е вкусно, само за да впечатлят някого. Данните от проучването съобщава вестник "Дейли Мирър". 

Ето и видеото с експеримента.  

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Беларус търси нови мостове към Запада: среща между Лукашенко и представител на САЩ
Промяната в начина на мислене, която прави екипите по-креативни
Разгадана е мистерията на 2400-годишната лодка Hjortspring в Дания
Британската вълна преживява ренесанс - какви са причините?
На фокус следващите седем дни: Последни заседания на централните банки и решение за руските активи
На днешната дата, 13 декември. Рождениците днес
България отчита рекорден търговски дефицит през октомври
УниКредит Булбанк спечели наградата „Банка на годината в България“ 2025 на авторитетното издание The Banker