Repsol и Honda удължиха сътрудничеството си с още 3 години

Repsol и Honda удължиха сътрудничеството си с още 3 години

За следващата година промени в заводския тим на Honda няма да има. Това стана ясно, след като бе подписан нов 3-годишен договор между Honda и Repsol, които продължават партньорството си до края на 2017 г.

Така, след като бе продължен договора на двамата пилоти – Марк Маркес и Дани Педроса, сега и Honda продължава с Repsol. Още от 1995 г. испанският петролен гигант е основен спонсор на заводския тим на Honda MotoGP и след 20 години спортни успехи и технологично развитие, двете компании продължават още три сезона своето партньорство. Това е най-дългият период на договор между спонсор и производител в историята на световния шампионат по мотоциклетизъм.

Сътрудничеството тази година става на 20 години. То започва през февруари 1995 г. и е перфектната комбинация на технологично развитие на мотоциклет, гориво и смазочни материали. За две десетилетия, отборът е спечелил 10 титли при пилотите, 133 победи, от които 35 са с Мик Дуън, а 25 с Дани Педроса. Заедно с това са спечелени 354 подиума, 137 първи позиции  и 152 най-бързи обиколки. Освен това Repsol Honda е шампион при тимовете 6 пъти, откакто се прави тази класация (след 2002). Световните титли на Repsol Honda са спечелени благодарение на: Мик Дуън – между 1995 и 1998 г., Алекс Кривие - 1999, Валентино Роси - 2002 и 2003, Ники Хейдън - 2006, Кейси Стонър – 2011 и Марк Маркес – 2013.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 18 октомври. Имен ден празнуват Златка, Златина, Златан, Лука
Без ясен резултат: Тръмп и Зеленски са обсъдили даването на ракети "Томахоук" на Киев
Студени досиета: Синът на основателя на Mango е заподозрян за убийството му преди година
Ключовите двигатели на икономическия растеж в България и Югоизточна Европа
След нови разкрития за Епстийн: Британският принц Андрю обяви, че се отказва от титлите си
Предложение: Новите подземни паркинги в Белгия да бъдат предвидени за бомбоубежища
Как да спасите компанията от криза с репутацията
Съставните части на всеки печеливш екип