IQOS ILUMA е преживяване на ново ниво

IQOS ILUMA е преживяване на ново ниво

„Иновациите, базирани на наука, движат пазара и обществото напред“, казва Полина Нинова, ръководител „Търговски отдел“ във „Филип Морис България“

- През октомври „Филип Морис България“ ще представи у нас IQOS ILUMA, разкажете ни за продукта и как се вписва той в стратегията за развитие на българския пазар на компанията?

- IQOS ILUMA е преживяване на едно ново ниво. Технологията от бъдещето, която продуктът използва, е тази на равномерно нагряване с потенциал за по-малка вреда в сравнение с пушенето, без дим, без пепел, без почистване и с уникален дизайн. Как ви звучи това? За нашия екип това е едно невероятно приключение и вярваме в успеха на тази топ иновация.

- Готови ли са българският пазар и потребителите у нас за подобни иновации? Как са приети те?

- Абсолютно сме сигурни, че както потребителите ни, така и всички пълнолетни пушачи ще приемат новото попълнение в портфолиото ни със същото въодушевление, с което и ние подхождаме към този продукт. Вече има стотици българи, които са си закупили ILUMA от чужбина, магазинната ни мрежа се посещава от хиляди наши клиенти, които нямат търпение продуктът да бъде предлаган и у нас и очакват пускането му на българския пазар. Иновациите, базирани на наука, движат пазара напред и това е добре за всички – за потребителите, които имат достъп до тях, за нашите бизнес партньори, с които заедно предлагаме най-актуалните и интересни продукти, и, разбира се, за нас като компания, която е водена от мотивацията винаги да предлага преживяване на следващо ниво. Иновациите са двигател на прогреса и ако искаме да се развиваме, трябва да ги приемаме и имплементираме – общество, регулатори, бизнес, всички заедно. 

- Разбират ли потребителите в България какви са предимствата на бездимните алтернативи?

- Българите сме много любознателни, искаме да знаем всичко и държим да бъдем вярно и правилно информирани. Достъпът до научнообоснована информация, базирана на факти, ни дава възможност да правим информиран избор. Това виждам аз, когато разговарям с нашите клиенти и следя обратната връзка, която ни оставят. Този факт е много радостен, тъй като това вродено любопитство наистина ни помага така, че да информираме клиентите си по най-добрия възможен начин и да им дадем увереността, че избирайки бездимна алтернатива, те правят правилния избор. Все повече българи са наясно, че бездимните алтернативи имат потенциал да са по-малко вредни от пушенето на цигари и правят съзнателен избор да променят начина си на живот, като преминават изцяло към тях. Над 320 хил. са потребителите на IQOS у нас и вярвам, че като им предложим най-иновативния ни продукт, още повече пълнолетни пушачи ще направят този избор.

- Как се развива мисията на компанията за изграждане на бъдеще без дим в България и по света?

- Мисията за бъдеще без дим е нещо много голямо. В света има над 1 млрд. пълнолетни пушачи, които продължават да ползват цигари. Благодарение на отдадеността на нашите екипи по света вече 27 млн. от тях са преминали на IQOS. Това за мен означава, че ние от „Филип Морис Интернешънъл“ сме променили живота на 27 млн. души. Над 35% от приходите на компанията в глобален мащаб идват именно от бездимните алтернативи, като целта ни е до 2025 г. този процент да е над 50. И това е изключително мотивиращо. Виждам потенциала на тези продукти и се радвам, че освен нас и други големи компании започват да предлагат все повече бездимни алтернативи на цигарите. Това дава ръст на пазара на този тип продукти, което според нас е правилната посока. Интересен е фактът, че дори първоначалният интерес към тези продукти от клиентите да не е бил заради потенциала за намалена вреда от липсата на горене, след като преминат напълно към бездимни алтернативи, някои потребители споделят именно това – ползата от това да кашляш по- малко, да не се задъхваш в ежедневието си, да се усмихваш по-широко. За нас това е безценно. 

- Темата за намаляване на вредата се появява все повече във всички аспекти на живота – как смятате, че ще се развие тя през следващите години?

- Темата за намаляването на вредата е водеща в сферата на иновациите през последното десетилетие. Електромобили, енергия от възобновяеми източници, по-малко сол и захар, по-малко наситени мазнини, алтернативи без дим и пепел – това са тенденциите, които съвременните хора приемат и превръщат в част от мисленето си, от начина си на живот, от ценностите и приоритетите си. Радвам се, че ние във „Филип Морис Интернешънъл“ сме пионери в намаляване на вредата от тютюна, като компанията инвестира непрекъснато така, че всеки пълнолетен пушач да открие най-доброто решение за себе си в нашето портфолио. 

*Материалът е публикуван с подкрепата на „Филип Морис България“. 

Борис Вълчанов. Материалът е публикуван в бр.8/23 на сп. "Мениджър", който ще откриете в дистрибуторската мрежа, както и в платформата за дигитално четене ZinZin

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ