Как да защитим иновациите от провал

Как да защитим иновациите от провал

Какви са признаците, че иновациите в една компания няма да успеят? Не би ли било добре да има списък за това? За съжаление, иновациите са твърде сложна и специфична материя, за да бъдат стандартизирани. Възможно е обаче да станем по-добри в различаването на тези признаци, пише Businessweek.  

Изпълнителните директори и иновационните лидери не успяват да свържат иновациите с цялостната корпоративна стратегия. В резултат на това нововъведенията са без ясна посока и не се вписват в действията на цялата фирма. Няма ли стратегия и целенасочени усилия, няма и резултати.

Иновациите означават различни неща за различните компании. Всяка фирма трябва да разработи своя собствена дефиниця, която се вписва най-добре в дейността й.

Освен служителите ви, хората извън компанията също трява да разберат за новостите, които сте въвели. Ключът към техния успех е способността да се комбинират вътрешните и външните ресурси на компанията.

Хората и процесите в дадена фирма са много по-ценни от идеите. Все още много малко компании имат програми, насочени в това да развиват служителите си, които могат да дават правилни идеи в правилното време.

Всеки в компанията може да има ценна идея. Понякога хората обаче не се чувстват сигурни да я предложат, мислейки че има други хора, чиито задължения включват това.

Мениджърите често подценяват скоростта на промяната. Нещата в бизнеса се случват бързо и ако не се съобразявате, с това ще постигнете само краткосрочни резултати.  

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Белгия и Русия си размениха в социалните мрежи заплахи с унищожение
КНСБ заплашва с протести, ако в Бюджет 2026 минималната работна заплата остане 605 евро
Какво предлага Бюджет 2026 и защо не се хареса на никого?
Тръмп: Намаляването на американското военно присъствие в Румъния "не е много голямо"
„Лукойл“ е получила оферта за закупуване на международните ѝ активи. Кой е купувачът?
Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Между реалността и свръхестественото: Всеки трети у нас вярва в живот след смъртта, а две трети – в кармата
НАП продава автогарата в Перник