Leader's Hub БРОЙ /// Мениджър 06/2025
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Активната арена на личния бранд
Застарява ли LinkedIn или просто пораснаха истинските играчи в бизнеса?
Активната арена на личния бранд

Застарява ли LinkedIn или просто пораснаха истинските играчи в бизнеса?


LinkedIn е интересна платформа. Мнозина я възприемат като „странна“ – най-вече защото не разбират напълно нейната идея и ритъма ѝ. В началото на платформата се гледаше като просто на място за търсене на работа, а профилите в нея като дигитална визитка за хора в корпоративния свят. Но днес? Днес на LinkedIn се гледа по съвсем различен начин.
През последните 5 години платформата претърпява сериозна трансформация. От пространство за обяви и автобиографии тя се превръща в активна арена за изграждане на личен бранд, създаване на стойностни връзки и не на последно място за реален бизнес.
С тази промяна обаче изникват и въпроси: застарява ли нейната аудитория? И кой всъщност използва LinkedIn, за да прави бизнес?
Демографски промени: Аудиторията на LinkedIn през 2024 г.
Има едно често срещано погрешно схващане, че LinkedIn е „мрежа за по-възрастни“. Истината е съвсем различна. Според данни на SproutSocial за 2024 г. над 47% от потребителите на платформата са на възраст между 25 и 34 години. Това е най-активната група – хора, които активно градят кариерата си, търсят нови възможности и не се страхуват да говорят публично за своите професионални ценности.
Втората най-голяма група са младежите между 18 и 24 години – почти 29% от ...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
|
Ключови думи
LinkedIn
социални мрежи
социални платформи
работодатели