Leader's Hub БРОЙ /// Мениджър 06/2025

Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4

Активната арена на личния бранд

Застарява ли LinkedIn или просто пораснаха истинските играчи в бизнеса?

Автор:

Емануел Тонев

Активната арена на личния бранд

Активната арена на личния бранд

Застарява ли LinkedIn или просто пораснаха истинските играчи в бизнеса?

Активната арена на личния бранд
quotes
LinkedIn е интересна платформа. Мнозина я възприемат като „странна“ – най-вече защото не разбират напълно нейната идея и ритъма ѝ. В началото на платформата се гледаше като просто на място за търсене на работа, а профилите в нея като дигитална визитка за хора в корпоративния свят. Но днес? Днес на LinkedIn се гледа по съвсем различен начин. През последните 5 години платформата претърпява сериозна трансформация. От пространство за обяви и автобиографии тя се превръща в активна арена за изграждане на личен бранд, създаване на стойностни връзки и не на последно място за реален бизнес. С тази промяна обаче изникват и въпроси: застарява ли нейната аудитория? И кой всъщност използва LinkedIn, за да прави бизнес? Демографски промени: Аудиторията на LinkedIn през 2024 г. Има едно често срещано погрешно схващане, че LinkedIn е „мрежа за по-възрастни“. Истината е съвсем различна. Според данни на SproutSocial за 2024 г. над 47% от потребителите на платформата са на възраст между 25 и 34 години. Това е най-активната група – хора, които активно градят кариерата си, търсят нови възможности и не се страхуват да говорят публично за своите професионални ценности. Втората най-голяма група са младежите между 18 и 24 години – почти 29% от ...

Достигнахте максималния брой безплатни статии!

Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.

Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg