Renault Kadjar – пътувай с усмивка всеки ден

Renault Kadjar – пътувай с усмивка всеки ден

Модерен, практичен, икономичен, новият Renault Kadjar идва да отговори на нуждите на все по-претенциозните клиенти. Позициониран в C-SUV сегмента обновеният модел набляга на комфорта и изживяването на пътниците.

Модерна визия с подчертан спортен дух

[[{"fid":"328828","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":665,"width":1000,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]

Върху второто поколение на Kadjar е пипано много прецизно. След задълбочено проучване сред клиентите Renault е достигнал до извода, че визията на модела продава. Поради тази причина е запазен характерът на предходния модел, с повдигнатата стойка и запомнящ се дизайн. В същото време обаче са добавени успешните елементи от луксозните Koleos и Talisman. Така се е получила една симбиоза между модерното и луксозното. Линиите на Kadjar ни пренасят много плавно от предницата, която е с наложилите се за Renault C-образни лед фарове, голяма радиаторна решетка и хромирани детайли, към задната част на автомобила, където се открояват голяма броня и модерни стопове с LED светодиоди. Кросоувърът е с междуосие от 2646 мм, дълъг е 4449 мм и е широк 1836 мм.

В новия Kadjar се набиват на очи два нови модела 17 и 19-инчови джанти и три нови цвята - зелен „Урал“, син „Метал“ и сив „Хайленд“.

С внимание към всеки детайл

[[{"fid":"328827","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":665,"width":1000,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Интериорът на новия модел е изчистен и с доста висококачествени материали. Променени са седалките, като е наблегнато на ергономията. Сега креслата са по-удобни, благодарение на страничната поддръжка, която ви кара да се чувствате сигурни в завои и при висока скорост. Подлакътникът  на водача вече има възможност да се регулира по дължина, което дава комфорт при дълги пътувания.

Всеки бутон е на мястото си и не ви се налага да го търсите. Почти всичко може да се управлява от волана и инфотейнмънта, който е с нов дизайн и 7-инчов дисплей. Той отново използва системата R-LINK 2, която включва функция за съвместимост с Android Auto и Apple CarPlay.

Много приятно впечатление прави сатенирания хром, който може да се види върху въздуховодите, дръжките на вратите и централната конзола

Новият Kadjar има впечатляващ багажник. Той е с капацитет от 527 литра и е един от най-големите в сегмента. Със свалени задни и предна до шофьора седалки, кросоувърът може да побира предмети с дължина над 2,5 метра.

Двигатели от ново поколение за по-приятно изживяване

Дойде моментът да разкажа за поведението на автомобила на пътя и какво се крие под предния капак. При първата ми среща с новия Kadjar бях малко притеснен от двигателя, който беше 1,3-литров бензин с предно задвижване. Реакцията ми беше голям автомобил – малко мощност. Но сядайки зад волана мнението ми коренно се промени. Моторът се оказа изключително пъргав и доста комуникативен, най-новата разработка на Renault-Nissan съвместно с Daimler. Мощността му бе 160 конски сили, с турбокомпресор и максимален въртящ момент от 260 Нютон метра. Тук отварям скоба, че може да се поръча и със 140 конски сили и 240 Нютон метра въртящ момент. Дизеловите агрегати са с мощност 115 и 150 конски сили.

Както споменах двигателят е много еластичен. Поема бързо при ниски обороти и се държи стабилно при висока скорост. 160-170 километра в час на магистрала не са никакъв проблем, като това изобщо не е максимумът му. Но честно казано Kadjar усмихва повече на планински пътища. Повдигнатата му стойка и големият преден прозорец прави видимостта прекрасна, а окачването е настроено доста прецизно. Воланът е комуникативен и почти липсва недозавиване с по-висока скорост. Двигателят е сравнително икономичен. Имайки предвид, че не съм целя икономия, разходът беше малко под 8 литра на 100 километра

[[{"fid":"328829","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"3":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":665,"width":1000,"class":"media-element file-default","data-delta":"3"}}]]

С Kadjar безпроблемно можете да кривнете и извън пътя. Естествено не говорим за тежък офроуд, но идеално се справя с лек пресечен терен, кал и заснежени пътища. Моделите 4х4 използват доказалата се офроуд система, заимствана от Nissan. Тя има три режима на работа - 2WD, Auto и Lock. Със завъртане на бутон може да се премине от предно предаване, към автоматичен режим, който при буксуване на предните колела включва и задния мост. Освен това може да бъде настроена опция Lock, която разпределя мощността между предните и задните гуми в съотношение 50/50. Автомобилът има висок пътен просвет 20 см и значителни ъгли на проходимост (преден ъгъл на атака от 17°и заден ъгъл на проходимост 25°). Системата Extended Grip е на разположение на версиите с предно предаване. Тя подобрява сцеплението и движението през кални или пясъчни терени.

Новият Renault Kadjar е много приятен автомобил за шофиране както в града така и извън него. Убедете се сами в качествата му. Тествайте го!

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Борба с водната криза: Англия строи два нови язовира за първи път от 30 години
На днешната дата, 31 май. Международен ден за борба против тютюнопушенето
Премиерът Росен Желязков прие покана на Зеленски за срещата "Украйна-Югоизточна Европа"
Rakuten Viber представя нови интерактивни инструменти за по-ефективна бизнес комуникация
Времето: Нови следобедни валежи се задават от запад
Бившият президент Байдън е оптимистично настроен за заболяването си и смята, че може да "победи това"
Неизвестно за известните: Спечелена олимпиада по математика е първата стъпка на милиардер и онлайн търговец на дребно
Тръмп подготвя двойно увеличение на митата за внос на стомана и алуминий