Renault Kadjar – пътувай с усмивка всеки ден

Renault Kadjar – пътувай с усмивка всеки ден

Модерен, практичен, икономичен, новият Renault Kadjar идва да отговори на нуждите на все по-претенциозните клиенти. Позициониран в C-SUV сегмента обновеният модел набляга на комфорта и изживяването на пътниците.

Модерна визия с подчертан спортен дух

[[{"fid":"328828","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":665,"width":1000,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]

Върху второто поколение на Kadjar е пипано много прецизно. След задълбочено проучване сред клиентите Renault е достигнал до извода, че визията на модела продава. Поради тази причина е запазен характерът на предходния модел, с повдигнатата стойка и запомнящ се дизайн. В същото време обаче са добавени успешните елементи от луксозните Koleos и Talisman. Така се е получила една симбиоза между модерното и луксозното. Линиите на Kadjar ни пренасят много плавно от предницата, която е с наложилите се за Renault C-образни лед фарове, голяма радиаторна решетка и хромирани детайли, към задната част на автомобила, където се открояват голяма броня и модерни стопове с LED светодиоди. Кросоувърът е с междуосие от 2646 мм, дълъг е 4449 мм и е широк 1836 мм.

В новия Kadjar се набиват на очи два нови модела 17 и 19-инчови джанти и три нови цвята - зелен „Урал“, син „Метал“ и сив „Хайленд“.

С внимание към всеки детайл

[[{"fid":"328827","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":665,"width":1000,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Интериорът на новия модел е изчистен и с доста висококачествени материали. Променени са седалките, като е наблегнато на ергономията. Сега креслата са по-удобни, благодарение на страничната поддръжка, която ви кара да се чувствате сигурни в завои и при висока скорост. Подлакътникът  на водача вече има възможност да се регулира по дължина, което дава комфорт при дълги пътувания.

Всеки бутон е на мястото си и не ви се налага да го търсите. Почти всичко може да се управлява от волана и инфотейнмънта, който е с нов дизайн и 7-инчов дисплей. Той отново използва системата R-LINK 2, която включва функция за съвместимост с Android Auto и Apple CarPlay.

Много приятно впечатление прави сатенирания хром, който може да се види върху въздуховодите, дръжките на вратите и централната конзола

Новият Kadjar има впечатляващ багажник. Той е с капацитет от 527 литра и е един от най-големите в сегмента. Със свалени задни и предна до шофьора седалки, кросоувърът може да побира предмети с дължина над 2,5 метра.

Двигатели от ново поколение за по-приятно изживяване

Дойде моментът да разкажа за поведението на автомобила на пътя и какво се крие под предния капак. При първата ми среща с новия Kadjar бях малко притеснен от двигателя, който беше 1,3-литров бензин с предно задвижване. Реакцията ми беше голям автомобил – малко мощност. Но сядайки зад волана мнението ми коренно се промени. Моторът се оказа изключително пъргав и доста комуникативен, най-новата разработка на Renault-Nissan съвместно с Daimler. Мощността му бе 160 конски сили, с турбокомпресор и максимален въртящ момент от 260 Нютон метра. Тук отварям скоба, че може да се поръча и със 140 конски сили и 240 Нютон метра въртящ момент. Дизеловите агрегати са с мощност 115 и 150 конски сили.

Както споменах двигателят е много еластичен. Поема бързо при ниски обороти и се държи стабилно при висока скорост. 160-170 километра в час на магистрала не са никакъв проблем, като това изобщо не е максимумът му. Но честно казано Kadjar усмихва повече на планински пътища. Повдигнатата му стойка и големият преден прозорец прави видимостта прекрасна, а окачването е настроено доста прецизно. Воланът е комуникативен и почти липсва недозавиване с по-висока скорост. Двигателят е сравнително икономичен. Имайки предвид, че не съм целя икономия, разходът беше малко под 8 литра на 100 километра

[[{"fid":"328829","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"3":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":665,"width":1000,"class":"media-element file-default","data-delta":"3"}}]]

С Kadjar безпроблемно можете да кривнете и извън пътя. Естествено не говорим за тежък офроуд, но идеално се справя с лек пресечен терен, кал и заснежени пътища. Моделите 4х4 използват доказалата се офроуд система, заимствана от Nissan. Тя има три режима на работа - 2WD, Auto и Lock. Със завъртане на бутон може да се премине от предно предаване, към автоматичен режим, който при буксуване на предните колела включва и задния мост. Освен това може да бъде настроена опция Lock, която разпределя мощността между предните и задните гуми в съотношение 50/50. Автомобилът има висок пътен просвет 20 см и значителни ъгли на проходимост (преден ъгъл на атака от 17°и заден ъгъл на проходимост 25°). Системата Extended Grip е на разположение на версиите с предно предаване. Тя подобрява сцеплението и движението през кални или пясъчни терени.

Новият Renault Kadjar е много приятен автомобил за шофиране както в града така и извън него. Убедете се сами в качествата му. Тествайте го!

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ