Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Шефът на Volkswagen: Tesla се оказа по-силен от очакваното конкурент
Германската автомобилна компания Volkswagen е поела по труден път, за да постигне целта си да стане най-големият производител на електрически превозни средства в света до 2025 г. Това заяви главният изпълнителен директор на компанията Херберт Дийс, като призна, че американският й конкурент Tesla се е оказал „по-силен от очакваното“.
„Състезанието ще бъде оспорвано, но ние няма да се откажем“, коментира Дийс по време на организираната от „Файненшъл таймс“ конференция „Бъдещето на автомобила 2022“.
„Трябва да призная, че не очаквахме основният ни американски конкурент да бъде толкова бърз и толкова добре подготвен“, добави той.
Миналата година Дийс бе подложен на остри критики за това, че редовно сравнява Volkswagen с Tesla и изтъква гъвкавостта и бързината на американската компания, за да окаже натиск върху установените структури на германския производител.
Тази година Tesla откри първата си гигафабрика в Европа в германския град Грюнхайде, близо до столицата Берлин. Така американската компания предизвика германските гиганти Volkswagen, BMW и Mercedes-Benz на собствената им територия.
Според Дийс Volkswagen все още има шанс да задмине Tesla като най-големият производител на електрически автомобили в света до 2025 г., посочвайки широката продуктова гама на концерна като преимущество в надпреварата.
Обръщайки се към американския пазар, където Volkswagen си е поставил за цел да удвои пазарния си дял до 10%, Дийс каза, че планът на компанията включва изграждане на нов завод и място за производство на батерии в страната. Той обаче отхвърли твърденията, че този ход се дължи на твърде голямата експозиция на фирмата към Китай.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Учени от САЩ и Япония разкриват нови данни за „призрачните“ частици неутрино
Наука и Здраве |Проучване: Ограничаването на приема на захар през първите две години от живота е полезно за сърцето
Наука и Здраве |8-и банково-финансов форум: Лични финанси - инвестиции, доходност и има ли „живот извън банките“?
8-и банково-финансов форум |Северна Корея е откраднала милиарди долари в криптовалута и от технологични фирми
Свят |Акциите на SAP се обръщат надолу след нова прогноза за бизнеса с облачни услуги
Бизнес |Желязков: Имаме месец да решим как да подходим към „Лукойл Нефтохим“ след американските санкции
България |Цената на златото се срина и всички се питат защо
Финанси |Как експеримент с оптични влакна може да спаси застрашените косатки?
Наука и Здраве |Илия Лингорски: Фискалната устойчивост остава нашият тест за отговорност
8-и банково-финансов форум |Тръмп наложи санкции на руски петролни гиганти: Разговорите с Путин не водят доникъде
Енергетика |8-и банково-финансов форум: Предизвикателствата пред България при въвеждането на еврото
8-и банково-финансов форум |8-ия банково-финансов форум: Световната банка за перспективите пред икономиката ни
8-и банково-финансов форум |ЕС преосмисля климатичната си стратегия
ЕС |

Коментари
Няма въведени кометари.