Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Китайски алкохолен бранд е бил най-бързо растящият в света през 2017 г.
Стойността на китайския бранд за алкохолни напитка Wuliangye е нараснала през 2017 г. със 161%, достигайки 14,6 милиона долара. Това се посочва в новия годишен доклад на рейтинговата агенция Brand Finance.
"Компанията производителка на традиционната китайска водка "байцзю" е направила рекорден скок в изкачването си в рейтинга, преодолявайки цели 84 пункта, превръщайки се в лидер по темп на растеж сред световните търговски марки през 2017 г", се посочва в изследването, цитирано от ТАСС.
В коментара си изпълнителният директор на рейтинговата агенция Дейвид Хейг отбелязва, че "Китай винаги е бил насочен към култивирането на национални брандове".
Тази година китайските компании плътно са приближили лидерите в световния рейтинг, заемайки 10-о, 11-о, 12-о и 13-о място в класацията. Най-скъпи китайски технологични търговски марки са интернет гиганта Alibaba и China Mobile.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.