Китайски алкохолен бранд е бил най-бързо растящият в света през 2017 г.

Китайски алкохолен бранд е бил най-бързо растящият в света през 2017 г.

Стойността на китайския бранд за алкохолни напитка Wuliangye е нараснала през 2017 г. със 161%, достигайки 14,6 милиона долара. Това се посочва в новия годишен доклад на рейтинговата агенция Brand Finance.

"Компанията производителка на традиционната китайска водка "байцзю" е направила рекорден скок в изкачването си в рейтинга, преодолявайки цели 84 пункта, превръщайки се в лидер по темп на растеж сред световните търговски марки през 2017 г", се посочва в изследването, цитирано от ТАСС.

В коментара си изпълнителният директор на рейтинговата агенция Дейвид Хейг отбелязва, че "Китай винаги е бил насочен към култивирането на национални брандове".

Тази година китайските компании плътно са приближили лидерите в световния рейтинг, заемайки 10-о, 11-о, 12-о и 13-о място в класацията. Най-скъпи китайски технологични търговски марки са интернет гиганта Alibaba и China Mobile.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ