Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|"Пещерска", любима марка ракия на българите с най-голям вот в онлайн гласуване
„Пещерска“ бе отличена като любима марка ракия на българите в четвъртото издание на конкурса „Златната изба“, организиран от сайта exporter.bg под патронажа на Министерство на икономиката. Категорията е включена за първи път като бяха номинирани 48 различни ракии на родни производители. „Пещерска“ събра най-висок вот в онлайн гласуването.
Любопитна подробност е, че ракията се прави по автентичната си рецепта и е първата, която от регионална се налага в национален мащаб. Благодарение на нея Пещера се утвърждава като качествен производител на високоалкохолната напитка. Компанията, която я произвежда VP Brands International (познатa със старото си име „Винпром Пещера“), е успяла да внедри затворен цикъл на производство. Собствените лозови масиви позволяват стриктен контрол на суровината още на лозето. А базата в Пещера покрива най-високите международни стандарти в алкохолната индустрия – от дестилацията, през отлежаването и дистрибуцията. „Отличието е резултат на много усилия, труд, професионализъм и постоянни инвестиции и е висока оценка, че сме си свършили работата добре.“, коментираха от VP Brands International. Проучванията сочат, че ракията макар и бавно започва да си пробива устойчив път в начина на живот на по-младите, градски консуматори. Тя все по-често присъства в коктейл менютата на баровете.
Конкурсът „Златната изба на България” се провежда за четвърти път. Победителите се определят чрез онлайн гласуване. Според главния редактор на сайта Димитър Дженев именно платформата на социалните мрежи и онлайн гласуването е най-обективният фактор какво се харесва на пазара и какви са предпочитанията на младите и активни хора. Целта на конкурса е да се насърчи работата на модерните производители в България. Събитието е под патронажа на Министерство на икономиката. Според заместник-министъра на икономиката Лъчезар Борисов фирмите в лозаро-винарския сектор допринасят за износа на страната и спомагат за стабилността на икономиката. Той призова заедно да се защитава името на България.
Голямата награда „Златната изба на България” спечели Катаржина Естейт.
„Златната изба“ за нови идеи във винения туризъм отиде при Винарска изба Шато Бургозоне.
Призът „Златната изба“ за любима чуждестранна изба завоюваха две изби - Moet & Chandon и Stobi Winery.
Enira на Винарска изба Беса Валей е носителят на наградата „Златна изба“ за предпочитана марка българско вино.
Още девет български изби допълниха Топ 10 в класацията на exporter.bg и бяха отличени със специален диплом „За най-силна подкрепа от ценителите на виното в социалните мрежи“. Това са: Винарска изба Меди Вали, Винарна Орбелия, Винарска изба Марвин, Винарска изба Либера Естейт, Винарска изба Вила Мелник, Винарска изба Синтика, Винарна Братанови, Винарска изба Едоардо Миролио и ЛВК Винарска изба Брестовица.
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.