Потребителското доверие в САЩ през април бележи спад, но остава на високо равнище

Потребителското доверие в САЩ през април бележи спад, но остава на високо равнище

Доверието на потребителите в САЩ се е понижило през април, но остава на високо равнище, предаде Асошиейтед прес.

Индексът на потребителското доверие, измерван от частния институт Конфърънс борд (Conference Board), е бил 120,3 пункта този месец, докато през март бе 124,9 пункта - най-високата стойност от 16 години.

Оценката на американците за сегашната конюнктура и техните очаквания за бъдещето бележат спад този месец. Очакванията им за перспективите на пазара на труда също са мрачни.

Икономистите следят внимателно данните за доверието, тъй като потребителските разходи покриват около 70 процента от икономическата активност в САЩ.

Доверието на потребителите рязко се повиши, след като на 8 ноември американците избраха за президент Доналд Тръмп.

Въпреки спада през април потребителите остават убедени, че икономиката ще продължи да расте през идните месеци, посочи Лин Франко, директор на отдела за икономическите показатели към групата.

Икономистите следят внимателно данните за доверието, тъй като потребителските разходи покриват около 70 процента от икономическата активност в САЩ.

Източник: БТА

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Умният PR не е рекламен - той е целенасочен
Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите
Минната общност отбеляза деня на миньора с акцент върху бъдещето на индустрията
Румен Драганов: Българският турист е все по-активен, но не винаги почива в хотелите
На днешната дата, 19 август. Рождениците днес