Samsung излезе с официално становище за проблема с батерията на новия Galaxy Note7

Samsung излезе с официално становище за проблема с батерията на новия Galaxy Note7

Samsung разпростани до официално становище по повод обявеното преди дни спиране на продажбите на новия Galaxy Note7 заради рискови за потребителите проблеми с батерията. Публикуваме целия текст на позицията на компанията.

"Samsung се ангажира да произвежда продукти с най-високо качество и ние вземаме под сериозно внимание всеки инцидент, докладван от нашите клиенти. В отговор на скорошните сведения относно новия Galaxy Note7, извършихме задълбочена проверка и открихме проблем с батерията.

Към днешна дата (1 септември 2016г.) глобално са отчетени 35 случая, като в момента провеждаме задълбочена инспекция с нашите доставчици, за да идентифицираме възможните засегнати батерии на пазара. Тъй като безопасността на нашите потребители е абсолютен приоритет за Samsung, ние спряхме продажбите на Galaxy Note7.  

За клиентите, които вече са закупили Galaxy Note7 на пазарите, в които продажбите са стартирали, ние ще подменим тяхното устройство с ново в близките седмици.

Осъзнаваме неудобството, което това може да причини на пазара, но нашите действия са продиктувани от стремежа ни да продължим да предоставяме най-качествени продукти на нашите клиенти. Работим в тясно сътрудничество с нашите партньори, за да гарантираме подмяната на устройства да става по най-лесния и бърз начин.

Официално продажбите на Note7 в България още не са започнали. Ще ви информираме допълнително за ситуацията у нас."

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ