Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|VIVACOM една крачка напред с услуги за банки
Интервю с Петя Григорова, старши мениджър "Стратегически клиенти" във VIVACOM
-Госпожо Григорова, какви технологични решения предлага VIVACOM на бизнеса?
- Компанията се разви много през последните години и се трансформира от исторически оператор за фиксирани услуги в модерен телеком, предлагащ разнообразни технологични решения според нуждите на нашите партньори. През 2016 г., особено в сектор "Банки и финансови институции", направихме много голяма крачка в развиване и предлагане на така наречените Smart Wi Fi зони, помагайки на банките да разчупят клишето за консервативност в индустрията и подобрявайки значително клиентското усещане на крайния потребител. От една страна, потребителите в клона получават безплатен достъп до интернет и възможност бързо и лесно да се информират за най-новите продукти на компанията. От друга, самата организация събира информация за потребностите и интересите на своите клиенти - посетени сайтове, използвани устройства и т.н. Анализът на събраните данни помага на банките впоследствие да таргетират правилно продуктите си с наличния профил на техния краен клиент.
- Какво е близкото бъдеще на мобилното банкиране?
- През изминалата година мобилното банкиране беше фокус на всички банки у нас. Има банки, при които мобилните разплащания вече са над 90%. Дигитализирането на работния процес и разпространението на мобилните приложения на всяка компания е една от основните цели на сектора. Масовото им използване от потребителите помага за освобождаване на ресурс на служителите, който да бъде активно използван за офериране на допълнителни услуги и консултация на клиентите. Внедряването на споменатите вече Smart Wi Fi зони при наши партньори е една добра стъпка в тази посока. Резултатите показват над 30% ръст в използването на мобилно приложение.
- Как отговаряте на заплахата от кибератаки и рисковете от измами?
- Основната тема, която вълнува банките, е сигурността и защитата на информацията, с която те работят. Дигитализацията върви ръка за ръка с подсигуряване на услугите и системите им поне от две места. Тук VIVACOM се включва много активно в двете полета на развитие, предлагайки професионални решения, някои от тях съвместно с най-големи световни оператори - Level 3 и Tata Communication. Използвайки тяхната инфраструктура в цял свят, успяваме да осигурим надеждна защита от т.нар. DDoS атаки, които са заплаха особено в този сектор. Нашите решения предлагат постоянен мониторинг на мрежата и анализ на трафика, засичане на атаки и своевременното им "почистване", без това да се отрази на нормалните процеси и работата със системите им от крайните потребители.
- Какво печелят клиентите, които изберат мобилния си оператор за доставчик на ИТ услуги?
- Подсигуряват най-важните за бизнеса си аспекти: сигурност, бързина, освобождаване на собствен ресурс и фокусиране върху ключовите за организацията дейности, високо ниво на обслужване и професионално консултиране и ефективна комуникация. Не е за подценяване и фактът, че комбинацията на повече услуги от един доставчик винаги води до подобряване на финансовите параметри за клиента.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.