Бъдещето на медиите зависи от синергията между различните платформи

Бъдещето на медиите зависи от синергията между различните платформи

Джеф Грийн е участвал във всички аспекти на телевизионния бизнес. Бил е тв и филмов продуцент в Hollywood Media Bridge, а преди това изпълнителен продуцент по спорта в Al Jazeera America, където е ръководил над 20 служители и седемцифрен бюджет. През лятото на 2014 г. продуцира риалити шоуто Endemol/BBC4 в Лондон. В периода 2006–2011 г. е бил изпълнителен директор за Източна Европа за Universal Pictures, а между 2006 и 2008 г. е творчески директор на Epsilon, отговорен за EMEA и APAC.
От октомври 2015 г. е изпълнителен продуцент на Bloomberg TV Bulgaria.

- Как се налага бизнес телевизия на българския медиен пазар?

- С много труд, страст и много талантлив екип от професионалисти. Преди пет години, когато Bloomberg TV Bulgaria стартира в партньорство с националната телевизия Bulgaria ON AIR и Investor Media Group, на медийния пазар в България имаше празна ниша за бизнес телевизия, която никой не развиваше. Стартът ни не само запълни тази ниша, но я разработи по найдобрия за аудиторията начин. Всяка част от съдържанието ни отговаря на световните стандарти на Bloomberg. Тук имаме същите обучения и следваме абсолютно същите новинарски и журналистически правила. Преди да започнат работа, журналистите се съгласяват с етичен кодекс, който подкрепя и гарантира свободната и безпристрастна журналистика.

- Какви бяха предизвикателствата през изминалите 5 години и какви са възможностите през следващите 5?

- Съдържанието, което създаваме, се утвърди като важно за бизнес общността. За много кратко време Bloomberg TV Bulgaria се превърна в доверен партньор и това се вижда от готовността и голямото желание, с което представители на висшия мениджмънт участват в предаванията ни. Възможностите са много и вярвам, че ще се увеличават постепенно и постоянно. Стремежът ни е чрез текущите всекидневни и седмични програми да се превърнем в надежден източник на навременна и качествена бизнес информация не само в България, но и в региона. Ангажиментът ни към създаването на новини, ориентирани към предоставяне и анализ на факти и данни, ще продължава да расте заедно с непрестанно увеличаващия се обем от данни, до които имаме достъп от терминала на Bloomberg.

- Как се променят бизнес медиите, така че да отговорят на интересите на целевата си аудитория, но и да я разширяват и обединяват в същото време?

- Журналистиката, подчинена на данни и факти, става все по-важна. Създаването и предоставянето на качествена информация продължава да бъде най-важният ключов фактор за спечелване на доверието на зрителите. Именно достоверността, професионализмът и качественият анализ при представянето на актуалните процеси са нещата, които едновременно разширяват и обединяват аудиторията. За бизнес медиите е от решаващо значение да могат да предоставят необходимата информация възможно най-бързо и да бъдат полезни на аудиторията през всички възможни канали, затова и развитието на мултиканално присъствие и изграждането на правилна синергия между различните платформи продължава да бъде ключово. В Bloomberg TV Bulgaria освен тв съдържание имаме множество дигитални проекти и дискусионни студия, които могат да се гледат ексклузивно онлайн. В такъв формат тази година е и Годишната ни конференция – тя се излъчва на живо на уебсайта на телевизията, а едва след това зрителите ще могат да я проследят и в ефира ни. Екипът създаде и серия от дигитални подкасти, а инициативата за 5. рожден ден на телевизията „Вдъхновяващите 5“ също е много обещаващ многоканален проект.

- Кои според вас са найзначимите бизнес събития за последните 5 години и по какъв начин намериха отражение в ефира на Bloomberg TV Bulgaria?

- В международен план британският BREXIT и пандемията от Covid19 са двете най-значими бизнес истории през последните 5 години. Във вътрешен план най-голямата бизнес история е може би приемането на България в ERM II. Тези събития са текущи истории, засягащи всеки бизнес в света и конкретно в България.

- Защо бизнес съдържанието е важно точно сега?

- За мен бизнес съдържанието винаги е било от изключителна важност, но тази година то се превърна в необходимост за още поголяма част от аудиторията. Covid-19 кризата напомни на хората, че всичко е свързано и думи като „бизнес“, „икономика“ и „финанси“ не са събирателни единствено за сложни финансови транзакции, акции или движение на пазарите, а включват в себе си всичко наоколо и могат да имат пряко въздействие върху животите на всички ни. Затова и сега, когато светът е пълен с неизвестни, новините за финансовите и бизнес процесите, качественият им анализ и експертните прогнози са необходимост. Благодарение на тях работодател или мениджър може да открие решение на належащ проблем или да избегне грешна стъпка, което от своя страна може да спаси работни места.

- Кои ще са най- важните тенденции в бизнес медиите по отношение на съдържание, взаимодействие с потребителите и рекламни формати през 2021 г.?

- В дългосрочен план мисля, че бизнес медиите ще продължат да увеличават обхвата си. Разширяването и развитието на мултиплатформена екосистема под марката Bloomberg TV Bulgaria ще привлече нова и помлада аудитория и ще разшири потоците от приходи за компанията. По отношение на рекламните формати – рекламата вече не е просто еднопосочно послание от марките към потребителите, тя търси активен диалог. Създаването на полезно, интересно и смислено съдържание ще стане още по-важно, а включването от първо лице във формати като подкасти и публични уеб семинари ще бъде особено актуално. Създаването на 360-градусови партньорства с рекламните ни партньори, използвайки всички платформи, може да помогне за изграждането на такива значими двупосочни взаимоотношения с клиентите и може да позволи предвидима възвръщаемост на инвестициите.

Bloomberg TV Bulgaria протяга ръка към българските стартъпи

Навръх своя рожден ден Bloomberg TV Bulgaria стартира специална дигитална кампания в подкрепа на иновативните представители от бизнеса – „Вдъхновяващите 5“. Всеки стартъп със седалище в България, който има разработен иновативен проект и е на българския пазар от не повече от 3 години, може да кандидатства до 15 ноември за „вдъхновяващата петица“. Участниците, които съберат най-много гласове от потребителите на inspiring5.bloombergtv.bg, ще получат безплатни консултации и ноу-хау как да развият бизнеса си и да привлекат допълнителни инвестиции от специален менторски екип от специалисти.

Localizing THE NEXT BIG THING

Bloomberg TV Bulgaria всяка година организира Годишната си конференция The Next Big Thing, събираща топ експерти от различни сфери и страни в търсене на следващото „голямо нещо“. Тази година конференцията е различна – каквато е и 2020 г., и се провежда онлайн в рамките на 4 дигитални издания с фокус биотехнологиите и ускореното им развитие, завладяването на Космоса и икономическата и политическата промяна в света. Заключителното издание е на 5 ноември от 14:30 часа. То ще може да се гледа на живо в уебсайта и социалните мрежи на Bloomberg TV Bulgaria. Повече информация за темите и участниците -  на www.tnbt.bloombergtv.bg

Доверието на аудиторията е най-високата оценка

[[{"fid":"363658","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":304,"width":500,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Виктория Миткова, CEO на Investor Media Group:

За сравнително кратко време колегите в Bloomberg TV Bulgaria показаха, че бизнес общността в България има нужда от бизнес телевизия и от качествена информация. Това е и една от функциите на Bloomberg TV Bulgaria – да дава фактите, данните и информацията, на база на които бизнесът може да направи правилен анализ.

Доказателство, че не просто сме на прав път, а успяваме, са високото доверие на зрителите, постоянният ръст на посещенията в онлайн платформата на телевизията, където се публикува и цялото видеосъдържание от ефира, новите ни проекти, както и разширяването на аудиторията – студенти, млади хора и такива, които мислят за собствен бизнес. Това доверие е най-високата оценка за работата на всички колеги, които с много професионализъм и ентусиазъм ни държат в течение с всички световни бизнес процеси. Сигурна съм, че ще успеем да го надградим и със следващите проекти, с които съвсем скоро ще изненадаме и аудиторията ни, и пазара. Сред тях е и добавяне на ново списание в портфолиото на медийната ни група.

Честит пети рожден ден, Bloomberg TV Bulgaria!

[[{"fid":"363659","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":458,"width":386,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]

Майкъл Блумбърг

Честит пети рожден ден, Bloomberg TV Bulgaria! Трябва да призная, че малко съм занемарил българския, но ще ви кажа нещо: Честито! През последните 5 години вършим страхотна работа. Предоставяме интересни, независими и базирани на данни финансови новини на всички в България. Благодаря за всичко, което правите! Продължавайте в същия дух!

Автор: Никола Виденов. Текстът е публикуван в бр.10 на списание "Мениджър", който е на пазара

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ