Нов рекорд за Netflix: “Squid Game” достигна 100 млн. зрители


“Squid Game” на Netflix достигна 100 млн. зрители за рекордно кратко време – от лансирането на сериала на 17 септември насам е минал по-малко от месец, с което бие постижението на “Bridgerton”, който бе изгледан от 82 млн. домакинства в първите си 28 дена, предаде CNBC.

Южнокорейската драма бързо стана хит в редица държави и оглави класациите в платформата, включително и в България. Поредицата разказва за хора, които се състезават в детски игри с надеждата да спечелят пари от тях. Ако загубят, биват застреляни от маскирани пазачи в червени гащеризони.

Важно е да се отбележи обаче, че само защото 111 млн. души са си пуснали сериала, не означава, че са го изгледали до края. Данните на Netflix вземат предвид потребителите, които са го включили поне за две минути.

По-рано през октомври срещу стрийминг услугата бе заведено дело от южнокорейски доставчик на интернет за покриване на разходи по завишен трафик, чието неочаквано нарастване е в резултат на гледаемостта на “Squid Game”.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
Островът Ташироджима: Царството на котките
Борсов наблюдател: Нищо не може да спре възхода на Уолстрийт
Цената на златото за първи път премина прага от 4 000 долара
От утре държавата ще глобява търговци за нарушения на Закона за въвеждане на еврото