Нов рекорд за Netflix: “Squid Game” достигна 100 млн. зрители


“Squid Game” на Netflix достигна 100 млн. зрители за рекордно кратко време – от лансирането на сериала на 17 септември насам е минал по-малко от месец, с което бие постижението на “Bridgerton”, който бе изгледан от 82 млн. домакинства в първите си 28 дена, предаде CNBC.

Южнокорейската драма бързо стана хит в редица държави и оглави класациите в платформата, включително и в България. Поредицата разказва за хора, които се състезават в детски игри с надеждата да спечелят пари от тях. Ако загубят, биват застреляни от маскирани пазачи в червени гащеризони.

Важно е да се отбележи обаче, че само защото 111 млн. души са си пуснали сериала, не означава, че са го изгледали до края. Данните на Netflix вземат предвид потребителите, които са го включили поне за две минути.

По-рано през октомври срещу стрийминг услугата бе заведено дело от южнокорейски доставчик на интернет за покриване на разходи по завишен трафик, чието неочаквано нарастване е в резултат на гледаемостта на “Squid Game”.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

През 2025 година изкуственият интелект ще изхвърли емисии въглероден диоксид колкото цял Ню Йорк
Археолози: Древен „воден култ“ е изградил монументи, по-стари от Стоунхендж
На днешната дата, 25 декември. Рождество Христово, Коледа
Зеленски: Последният мирен план предвижда възможно изтегляне на Украйна от изтока
Проруски хакери твърдят, че са извършили кибератака срещу Френската пощенска служба
Времето: Сняг и виелици на Коледа
Lexus използва генеративен изкуствен интелект за нов празничен спот
САЩ отказаха визи на бивш еврокомисар и други лица заради правила в социалните мрежи