John Lewis разказа в минута и половина живота на жената

John Lewis разказа в минута и половина живота на жената

Новата телевизионна реклама на британската компания John Lewis показва съвременната жена във всички типични за живота й ситуации. Видеоклипът се отличава с изключително професионална режисура. Той проследява израстването на щастливата модерна жена от малко момиченце до възрастна домакиня.

Чрез показаните ситуации от житейския път на жената, британският производител на облекло, уреди за бита, обзавеждане и козметика John Lewis подчертава, че има връзка с клиентите, която продължава цял живот. Рекламата на John Lewis промотира обещанието за качество, като предава посланието, че продуктите на марката никога няма да бъдат съзнателно продадени на по-ниска от реалната им цена (never knowingly undersold).

Клипът успява в рамките на минута и половина да пресъздаде всички традиционни моменти в живота на жената и едновременно да направи плавен и разбираем преход между сюжетите.

Кампанията струва рекордните за Великобритания 6 млн. лири и е дело на агенцията Adam & Eve.

Режисьор на телевизионната реклама е Доугъл Уилсън. Целият видеоклип можете да видите тук: https://www.youtube.com/watch?v=SHcm1ec7CcY

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Простреляха приближения до Тръмп консервативен активист Чарли Кърк
Зеленски призова за създаване на въздушен щит над Европа
Показното убийство на Чарли Кърк: ФБР издирва стрелеца, след като задържаните по-рано бяха освободени
Времето: Студен атмосферен фронт носи облаци и дъжд
Кристин Лагард приветства управителя на БНБ Димитър Радев като наблюдател в Управителния съвет на ЕЦБ
Учителски протести бележат началото на учебната година в Гърция
Учени развъждат редки и застрашени видове в най-дългата река в Китай
УНИЦЕФ: България е сред страните с най-високи нива на затлъстяване сред децата в Европа