Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|John Lewis разказа в минута и половина живота на жената
Новата телевизионна реклама на британската компания John Lewis показва съвременната жена във всички типични за живота й ситуации. Видеоклипът се отличава с изключително професионална режисура. Той проследява израстването на щастливата модерна жена от малко момиченце до възрастна домакиня.
Чрез показаните ситуации от житейския път на жената, британският производител на облекло, уреди за бита, обзавеждане и козметика John Lewis подчертава, че има връзка с клиентите, която продължава цял живот. Рекламата на John Lewis промотира обещанието за качество, като предава посланието, че продуктите на марката никога няма да бъдат съзнателно продадени на по-ниска от реалната им цена (never knowingly undersold).
Клипът успява в рамките на минута и половина да пресъздаде всички традиционни моменти в живота на жената и едновременно да направи плавен и разбираем преход между сюжетите.
Кампанията струва рекордните за Великобритания 6 млн. лири и е дело на агенцията Adam & Eve.
Режисьор на телевизионната реклама е Доугъл Уилсън. Целият видеоклип можете да видите тук: https://www.youtube.com/watch?v=SHcm1ec7CcY
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.