John Lewis разказа в минута и половина живота на жената

John Lewis разказа в минута и половина живота на жената

Новата телевизионна реклама на британската компания John Lewis показва съвременната жена във всички типични за живота й ситуации. Видеоклипът се отличава с изключително професионална режисура. Той проследява израстването на щастливата модерна жена от малко момиченце до възрастна домакиня.

Чрез показаните ситуации от житейския път на жената, британският производител на облекло, уреди за бита, обзавеждане и козметика John Lewis подчертава, че има връзка с клиентите, която продължава цял живот. Рекламата на John Lewis промотира обещанието за качество, като предава посланието, че продуктите на марката никога няма да бъдат съзнателно продадени на по-ниска от реалната им цена (never knowingly undersold).

Клипът успява в рамките на минута и половина да пресъздаде всички традиционни моменти в живота на жената и едновременно да направи плавен и разбираем преход между сюжетите.

Кампанията струва рекордните за Великобритания 6 млн. лири и е дело на агенцията Adam & Eve.

Режисьор на телевизионната реклама е Доугъл Уилсън. Целият видеоклип можете да видите тук: https://www.youtube.com/watch?v=SHcm1ec7CcY

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Проектобюджетът предвижда минималната заплата от 1 януари да е 605 евро
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 октомври до 2 ноември
България и „Райнметал“ подписаха договор за изграждане на завод за барут и боеприпаси
Съветът за съвместно управление договори ротацията на председателя на парламента
Новата икономика: Биткойн миньорите пренасочват вниманието си към AI
Румен Радев: България трябва да има ясно и открито лице на управление
Бил Гейтс смекчи позицията си по отношение на „климатичната катастрофа“
Енергийният министър: Сигурността на доставките на горива за страната е гарантирана