Бъдещето на пиар комуникациите очертава Анелия Милкова

Бъдещето на пиар комуникациите очертава Анелия Милкова

- Госпожо Милкова, как се променя светът на пиар комуникациите?

- Тенденциите в пиар сферата през последните години безспорно са свързани с дигитализация на комуникациите и услугите. Иновациите в дигиталния сектор ни дават възможност да разширим мащаба на идеите и географския им обхват до всяка точка на света. Като експерти в сферата на комуникациите в България и представители на комуникационна мрежа в Централна и Източна Европа, ние се възползваме от богатия международен опит на колегите ни и го прилагаме в проектите си. Представителството ни в София е част от глобалната картина на комуникационните услуги и успяваме да предложим висок стандарт за качество, съобразен с потребностите на локалния пазар. Пример за това е наскоро спечеленият от българския ни екип конкурс за обслужваща агенция на голяма технологична компания в шест държави в региона.

- Кои са трите основни характеристики зад всяка една успешна пиар кампания?

- Трите основни характеристики, които бих определила като ключови за успеха на една пиар кампания, са добрата идея, успешната реализация и споделената увереност на агенцията и клиента в значимостта на кампанията. На първо място поставих добрата идея, тъй като според мен вече няма големи и малки агенции, няма големи и малки бюджети, а най-важни остават добрите идеи! И

разбира се, професионалната им реализация. На помощ за успешната реализация идват новите технологии, които позволяват както оптимизация на услугите, така и измеримост и анализ на количествените резултати от всеки проект. Комуникационният фон е богат на еднотипни и понякога дори банални послания, които пренасищат аудиторията. Затова времето, което технологиите ни спестяват всеки ден, нашият екип влага за генериране на ценно съдържание и добавена стойност, които да достигнат до аудиторията.

- Какво влияние и какви възможности предоставят технологиите в работата на пиар агенциите?

- Развитието на технологиите доведе до значително разширяване на инструментите, част от комуникационния микс. Това, от една страна, обуславя богатите възможности за таргетиран и креативен подход при комуникация, но доведе и до необходимостта от предоставяне на по-широк спектър от компетенции за осъществяване на една успешна интегрирана пиар кампания. Като отговор на тази тенденция агенциите включват в екипите си допълнителни професионалисти в дигиталната сфера.

- Колко конкурентни са българските пиар специалисти на европейско ниво?

- Доказателство за високото ниво на пиар експертите в България е признанието, което получават редица наши агенции на международни конкурси за пиар и комуникации. Изключително съм горда и за нашия принос към разпознаваемостта на българските пиар професионалисти в Европа, скоро се превърнахме в единствената българска агенция, спечелила два пъти едно от най-високите европейски отличия - European Excellence Awards. Вярвам, че предлаганите комуникационни услуги в България са на високо международно ниво и българските пиар експерти генерират и реализират работещи идеи.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Умният PR не е рекламен - той е целенасочен
Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите
Румен Драганов: Българският турист е все по-активен, но не винаги почива в хотелите
Минната общност отбеляза деня на миньора с акцент върху бъдещето на индустрията
На днешната дата, 19 август. Рождениците днес