Когато действителността на отговаря на социалните мрежи

One Love - движение за борба с емоционалната злоупотреба по време на връзки между мъже и жени, обедини сили с криейтив студио Framestore за тази нова кампания, озаглавена "Зад публикацията" ("Behind The Post"), съобщава сайтът Design Taxi.

Това е поредна видео кампания от света, която припомня, че нещата в действителност много често, даже най-често, не са такива, каквито изглеждат или са представяни в социалните мрежи. Това заблуждение може да е много опасно, а също и зловредно за самите публикуващи.

Филмът е труден за гледане, но за мнозина сред младите хора, които обожават мрежите и начина, по който изглеждат в тях, би бил полезен. Той разказва за връзката на Уил и Зои - млади момче и момиче, които живеят заедно и като всяка млада двойка излизат на разходки сред природата или се забавляват с приятели. Зои фотографира техните щастливи моменти и ги публикува в социалните мрежи, а приятелите й коментират каква щастливка е да има Уил до себе си, пишат хаштагове като #relationshipgoals и т.н. Докато Зои получава позитивните коментари за снимките си с Уил, той злоупотребява емоционално, държи се рязко невъздържано докато шофира, крещи й, след това се извинява, ревнува я болезнено. 

Най-силният момент от филма идва в края му, когато Зои гледа щастливите си снимки с Уил в социалните мрежи, забравя за тормоза и му изпраща съобщение да се върне при нея.  

Това е социална реклама (PSA) или видео за кампания със социално послание, режисирана от Рейчъл Макдоналд от Tool of North America, с продължителност от 7 минути. Има и версия от 5,5 мин., както и две версии от по 30 секунди и 10 кратки видеа за всеки предупредителен знак за опасност и заблуда/самозаблуда, причинена от мрежите. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ