Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Грешките, които да избягвате при старта на дигитална агенция: Част 2
Да създадете своя собствена дигитална агеция носи своите неповторими предизвикателства, а първите години са най-важни за дългосрочното развитие и растежа ви. С няколко специфични казуса се сблъскват предприемачите в тази и други области. В първата част ви разказахме за неправилните очаквания, затъването в заеми, липсата на бюджет, недостатъчно вложения труд и обичайния опит на хората да правят всичко сами, вместо да сформират екип, който да им помага. Вижте още 5 грешки, които можете да избегнете.
Грешка 6: Нетърпение
Трябва да разберете способността на клиента ви да сключва сделки. Например един адвокат в Ню Йорк няма времето и търпението да назначи срещи с 1000 клиента. Анализирайте етапа, в който клиентите ви се намират, от какви лийдове имат нужда и способността им да го проследят. В някои случаи качеството взема превес над възвръщаемостта на инвестициите.
Грешка 7: Дългосрочни договори с доставчици на услуги
Когато стартирате нова агенция, обикновено периодичните ви доходи са ниски, а разходите ви – високи. Не се ангажирайте с дългосрочни договори с доставчици на услуги. Вместо това изберете да плащате месец за месец, дори ако цената е по-висока, защото така ще намалите разходите си – благоприятен фактор, особено при по-тежки финансови месеци.
Грешка 8: Аутсорсинг без да знаете как да измерите резултатите
Изнасянето на дадена дейност може да се окаже ключово за растежа на агенцията ви, но само ако разбирате и знаете как да го измервате. Споразумейте се с аутсорсинг партньора си и задайте правилно очакванията си. от друга страна, ако не знаете достатъчно за резултатите и все още сте начинаещи, уверете се, че партньорите ви са прозрачни и можете да им имате пълно доверие.
Грешка 9: Подценяване на трудностите
Стартирането и разрастването на един бизнес е трудно и желанието да печелите пари не е достатъчно, за да ви мотивира в трудните моменти. Ангажирайте се с нещо по-голямо от парите, което ви помага да продължавате да сте фокусирани върху правилните неща.
Грешка 10: Високи цени
Недейте да завишавате цените за услугите си. Това не означава да работите за без пари, стремете се цената да е достатъчна, за да имате приход и да носите добри резултати на клиентите си. Когато те оценят работата ви подобаващо и започнат да разказват на другите в индустрията за вас, можете да помислите за увеличаване на цените. Най-важното в дългосрочния успех е да знаете границите. Радвайте клиентите си, но не надценявайте услугите си. Оставете ги да видят колко ценни сте за бизнеса им и им дайте да разберат, че вие сте експертите, от които се нуждаят.
Джей Си Хайт, главен изпълнителен директор и основател на Hite Digital, за Inc.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.