Предизвестената смърт на старомодния маркетинг

Предизвестената смърт на старомодния маркетинг

Живеем в свят с много шум, в който постоянно сме бомбардирани от „кликни тук“ и „абонирай се там“… Маркетингът се променя през цялото време и това, което е работило преди 10 години, днес може да се окаже извън контекст.

Ако сте собственик на бизнес, който иска да изпъкне и да прави нещата по различен начин, трябва да промените стратегията си. Наталия Гомес посочва три причини защо да го направите.

Старомодният маркетинг бавно умира

Според Harvard Business Review купувачите вече не внимават толкова. Пътят за вземане на решение се е променил. Всички сме чували или виждали маркетинга от старата школа – билбордове, тв реклами, радио, перфектен модел в списание, засилващ стереотипите за красотата. На мястото на тези подходи идват други.

По-новите поколения не се хващат на същите лъжи

Израснах, научавайки, че ако искам да променя света, трябва да се опитам да правя нещата по различен начин. Вследствие на това водя по-внимателен начин на живот. Оценявам четенето, слушането и гледането само на неща, които създават у мен емоционална привързаност. Това се отнася и за следене само на хора и марки, които споделят моите ценности.

Като милениал ми омръзна от маркетинг лъжи. Други от по-новите поколения споделят същото чувство.

Съзнателното консуматорство е бъдещето на маркетинга

Ако никога не сте чували за този термин, не се притеснявайте, затова сте тук. Ако брандът ви не говори регулярно с охрата или ако ценностите ви не са достатъчно кохерентни с всичко, което правите, липсва ви прозрачност и избягвате ангажимента да правите нещо добро за света, пропускате да накарате хората от новите поколения да се влюбят в това, което правите.

Много е просто. Не е нужно постоянно да ни подканват да купуваме. В днешно време хората следват други хора. Те следват марки, които имат човешки облик. Помислете как да направите същото и с вашата компания.

Светът има нужда от по-осъзнато лидерство

Изграждането на армия от съзнателни потребители е важна точка, върху която трябва да се съсредоточите през следващото десетилетие.

Не се страхувайте да промените стратегиите си. Вникнете в детайлите, в разработването на продукти и в управлението на веригата за доставки. Промяната винаги е възможна, особено ако е комбинирана с план за действие.

Какво прави вашият бизнес, за да промени света? Ако нямате отговор, имате проблем.

Наталия Гомес за Entrepreneur.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ