Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Стъпка по стъпка за успешни PPC кампании
Приблизително 65% от всички кликове, направени от хора, които са готови за покупка, са в резултат на платена реклама (и по-точно pay-per-click). Всъщност тези реклами са помогнали за генерирането на по-голямата част от приходите на Google през последната година, пише Питър Рослър за Inc.com.
Много собственици на фирми обаче не са наясно, че всъщност могат да плащат на технологичния гигант по-малко и да получават по-добри резултати. Ако искате да увеличите максимално PPC кампаниите си и да изтръгнете колкото можете от всяка стотинка за маркетинг, използвате следните съвети.
Определете целите си преди да създадете кампанията
Помислете за конкретно действие, което искате да предприемат търсещите. Това може да е да се обадят на магазина, да посетят определена страница, да попълнят онлайн формуляр, да купят продукт или да научат повече за услугите, които предлагате.
Как ще измерите всичко това? Най-добрият начин е чрез проследяване на постигнатите конверсии. Освен това, когато знаете каква е крайната ви цел, ще разберете дали PPC усилията ви са ефективни.
Определете къде искате да се появява рекламата ви – в дисплейната мрежа или мрежата за търсене
Ако изберете мрежата за търсене, рекламите ви ще се показват в Google и в търсачките, с които си партнира. От друга страна дисплейната мрежа позволява рекламите ви да се показват в хиляди уебсайтове от изградената дисплейна мрежа на Google. Ако планирате да излъчвате реклами и в двете, направете го в отделни кампании.
Важно е да отбележим, че едната опция невинаги е по-добра от другата, но може да е по-ефективна за специфичната ви ниша, отколкото другата. Трябва да установите къде са таргет потребителите ви и да се насочите натам чрез PPC кампания.
Геотаргетирането
При създаване на рекламни кампании с PPC всеки лев се брои. Това означава, че трябва да се възползват от функцията за таргетиране на Google, особено ако ще промотирате на клиенти в конкретни географски райони. Можете да използвате инструмента за таргетиране, за да вземете предвид фактори като структура на страницата, на линка, езика, и текста. Ще ви помогне предварително да определите и основните теми на всяка уебстраница и след това да таргетирате реклами на базата на селектираните теми.
Изберете правилните съвпадения
Когато настройвате кампанията, има четири основни т.нар. match types (типове съвпадения), от които можете да избирате. Това включва:
- Точни съвпадения – човекът, който търси онлайн, трябва да напише специфична ключова дума, която вие сте избрали, за да види рекламата ви
- Широки съвпадения – Google определя заявките за търсене, подходящи за ключовата дума, която сте избрали
- Съвпадения по фраза – ключовата дума трябва да се показва в същия ред като заявката за търсене, за да се покаже рекламата ви
- Модификатор за широки съвпадения – включва комбинация от съвпадение по фраза и широко такова и съобщава на Google реда, който трябва да присъства, за да се покаже рекламата ви
Ако искате възможно най-добрия шанс рекламите ви да се показват в Google, тези съвети ще ви се отплатят, независимо какво се опитвате да продавате.
Питър Рослър за Inc.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.