4 прости съвета за по-впечатляващо присъствие в Instagram (Инфографика)

4 прости съвета за по-впечатляващо присъствие в Instagram (Инфографика)

Платформата Instagram вече има повече от милиард активни потребители, докато само Instagram Stories разчита на повече от 500 милиона активни потребители всеки ден. Дори когато младите поколения изглеждат все по-привързани към клиповете на TikTok, обхватът и ангажираността в Instagram все още са невероятно високи и ако искате да увеличите максимално цифровото си присъствие и обхват, Instagram остава платформата, която трябва да имате предвид в рамките на стратегическите си планиране.

Ако искате да започнете с Instagram, но не сте сигурни за ключовите елементи, тази инфографика, изработена от екипа на Giraffe Social Media е добро, основно резюме, пише socialmediatoday.com

Основните фокусни области на ефективно присъствие в Instagram могат да бъдат разделени на следните четири елемента:

Ефективно използване на хаштаг - Много експерти съветват марките да използват до 30 хаштага на публикация (ограничението на Instagram), за да увеличат максимално обхвата, но самият Instagram съветва марките да добавят три до пет изключително подходящи маркера за най-добри резултати. Коя стратегия да използвате, ще се свежда до вашия собствен подход и вероятно ще се отнася до вашата уникална аудитория, но така или иначе, хаштаговете остават ключов инструмент за откриване на платформата. 

Instagram Stories - Както беше отбелязано, Instagram Stories разчита на 500 милиона потребители на ден, а най-горното позициониране на емисиите го прави чудесен за повишаване на осведомеността и ангажираността на марката. Създаването на ефективни истории може да бъде предизвикателство само по себе си (някои съвети тук), но може да бъде чудесен начин да изградите присъствието си в приложението. 

Страхотни визуализации - Основната емисия в Instagram все още е фокусирана върху страхотни, забележителни визуализации - вида изображения, които ще накарат хората да спрат средното превъртане и да проверят публикациите ви. Има набор от съвети как да направите това, но поне в основната емисия качеството на вашите изображения остава ключово съображение. 

Instagram Reels - клонингът на TikTok на Instagram все още не е излетял, но тъй като Instagram продължава да търси начини да забави инерцията на TikTok, можете да се обзаложите, че ще продължи да инвестира в Reels, което може да го направи по-подходящо за марките. Нещо повече, проучвания показват, че създаването на Reels може да помогне за повишаване на цялостното ви присъствие в Instagram, тъй като Instagram изглежда поставя по-голям акцент върху тази опция. 

Фокусирането върху тези основни елементи ще ви помогне да изградите по-ефективно и ангажиращо присъствие в Instagram. Инфографиката по-долу предоставя кратко обобщение на тези ключови указатели. 

[[{"fid":"374945","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":2064,"width":700,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ