4 тайни на инфлуенсър маркетинга

4 тайни на инфлуенсър маркетинга

Печелейки хиляди с всеки пост, инфлуенсърите имат способността да привличат големи аудитории и така да влияят силно върху поведението на своите последователи. Ясно е защо марките продължават да засипват с продукти и пари към звездите в социалните медии – инфлуенсър маркетингът работи.

Разраснах първата си компания през 2009-а с инфлуенсър маркетинг (тогава дори не беше термин), което стимулира продажбите и създаде силна лоялност към бранда за отрицателно време. За период под 12 месеца от нула стигнахме до милиони приходи, пише Андрю Медъл за изданието Entrepreneur.

Ето и 4 съвета за работа с влиятелните личности в социалните медии, които трябва да имате предвид.

1. Създавайте заедно с инфлуенсърите си

Инфлуенсърите са пряко свързани с бранда ви, така че се отнасяйте с тях като с такива. Свържете ги с компанията си, като създадете съдържание заедно. Вместо просто да им кажете какво да публикуват, научете повече за тях и аудиторията им и това как брандът ви се вписва в ежедневието им.

2. Използвайте IGTV като социален канал

Към 2021 г. се предвижда, че видеата на телефон ще представляват 78% от целия трафик на мобилни данни според Instagram. Социалната мрежа вече пусна инструмента си IGTV, за да се конкурира с YouTube. Неразделна част от бранда е следенето как реагират вашите сътрудници онлайн. Бързо ли започват да използват най-новите платформи? Или са малко по-резервирани и се придържат към това, което знаят?

3. Фокусирайте се върху поколението Z

Милениалите все още са начело с покупателна способност над 200 млрд. долара. Въпреки това, поколението Z е напът да се превърне в най-голямата група консуматори към 2020-а и според Millennial Marketing, те вече представляват от 29 до 143 млрд. долара от директните разходи. Детските инфлуенсъри могат да са огромна възможност за брандовете.

4. Инвестирайте постепенно

Преди да скочите в инфлуенсър маркетинга, бъдете внимателни да не похарчите целия си маркетингов бюджет за YouTube звезди. Разбира се, да дадете 1 млн. долара на Бионсе, за да публикува за продукта ви, може да достигне до стотици хиляди, но шумът ще утихне за няколко часа.

Ако можете да платите с продукта си за стартиране на кампания, това може да е ефективен начин да въвлечете инфлуенсърите, особено ако те вече използват марката ви.

Андрю Медъл, предприемач, автор и стратег, за Entrepreneur.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Интроверт или екстроверт? Какво ще кажете за отроверт?
Учени откриха молекула, която би могла да спре развитието на Паркинсон
Костадин Ангелов одобри идеята социалните мрежи да са забранени за деца под 15 години
Зеленски вижда три начина за финансиране на покупки на ракети "Томахок", ако САЩ одобрят доставките
На днешната дата, 14 октомври. Петковден
Проф. Ива Христова: Грипът вече е тук, COVID също се завръща
Кристалина Георгиева: Страните по света нямат регулаторна и етична база за изкуствения интелект
Temu удвоява печалбите си от ЕС, въпреки че фирмата има само осем служители