5 грешки, които отблъскват потребителите в Instagram

5 грешки, които отблъскват потребителите в Instagram

Имате ли проблем със спорадичните нови последователи и малкото коментари в официалния си акаунт в Instagram? Трябва само да отстраните грешките и да продължите напред.

Не можем да пренебрегнем факта, че колкото повече ангажирания имат профилите на бранда ви онлайн, толкова по-добро е присъствието ви. Instagram притежава огромна потребителска база – активните потребители са стотици милиони, затова и тази социална мрежа осигурява видимост на бранда, информираност за него и добри конверсии.

Ако все още не получавате коментари и харесвания, не сте сами. Много бизнеси не получават очаквания успех в Instagram. Ето няколко възможни причини за това.

Не обръщате внимание на снимките си

Те са сърцето и душата на Instagram акаунта ви. Никой не би харесал глупави или размазани кадри, още по-малко би ви последвал. Некачествените изображения предават негативно впечатление към публиката.

Като бизнес профил трябва да се стремите да подбирате изображенията и винаги да публикувате висококачествени снимки с правилния размер – за Instagram той е 1080х1080.

За да подобрите качеството, можете да използвате и допълнителни инструменти за обработка.

Публикуване в грешното време

Публикуването в неподходящ час също може да е причина за ниската ангажираност. Просто е – аудиторията ви не е активна или не може да види постовете в момента на тяхното публикуване. Избирайте времеви интервали, в които хората действително са онлайн. Един от най-добрите от тях е 17:00-19:00 часа, когато хората масово се прибират от работа и имат време да проверят мобилните си устройства.

Частен Instagram

Понякога частните бизнес акаунти влияят на ангажираността на потребителя, тъй като често не е възможно заявките за следване на профила да се одобрят веднага. Това прави профила ви тромав. Още по-лошо – потребителите не могат да го разгледат.

Аудиторията ви там ли е?

Уверете се, че достигате до таргет аудиторията си. В противен случай няма смисъл. Запитайте се:

  • Кои са последователите ви?
  • На каква възраст са?
  • Кой ваш пост харесват най-много?
  • Какви интереси имат?

Тогава достигайте до тях през нещата, които харесват, през хобитата и интересите им, релевантни спрямо вашия продукт.

Нерелевантни хаштагове

Не подценявайте хаштаговете. Ако не ги използвате, означава, че пропускате една възможност да достигате до потребителите. Но недейте и да прекалявате с тях. Ограничете броя им и се фокусирайте върху това винаги да са в контекст на ситуацията.

***

Избягвайки тези няколко грешки, можете да увеличите ангажираността на постовете си, което несъмнено се превръща в полза за бизнеса ви.

По материал на KVR Web Tech

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 17 декември. Имен ден празнуват Данaил, Данaилa, Даниeл, Даниeлa
Мерц: Според гаранциите, предоставени от САЩ на Украйна, бихме могли да отблъснем руските сили
След повече от десетилетие: NASA загуби връзка с орбиталния апарат на Марс Maven
Парламентът прие на първо четене удължителният бюджет за 2026 година
Зетят на Тръмп се оттегля от офертата на Paramount Skydance за придобиване на Warner Bros. Discovery
МАЕ: Глобалното търсене на въглища достигна рекордно високо ниво тази година, очаква се спад до 2030 г.
Рекорд: Испания отчете близо 100 млн. туристи през 2025 г. и дебне конкуренцията
Норвегия ще взривява собствени мостове в случай на военен конфликт