Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|5 грешки, които отблъскват потребителите в Instagram
Имате ли проблем със спорадичните нови последователи и малкото коментари в официалния си акаунт в Instagram? Трябва само да отстраните грешките и да продължите напред.
Не можем да пренебрегнем факта, че колкото повече ангажирания имат профилите на бранда ви онлайн, толкова по-добро е присъствието ви. Instagram притежава огромна потребителска база – активните потребители са стотици милиони, затова и тази социална мрежа осигурява видимост на бранда, информираност за него и добри конверсии.
Ако все още не получавате коментари и харесвания, не сте сами. Много бизнеси не получават очаквания успех в Instagram. Ето няколко възможни причини за това.
Не обръщате внимание на снимките си
Те са сърцето и душата на Instagram акаунта ви. Никой не би харесал глупави или размазани кадри, още по-малко би ви последвал. Некачествените изображения предават негативно впечатление към публиката.
Като бизнес профил трябва да се стремите да подбирате изображенията и винаги да публикувате висококачествени снимки с правилния размер – за Instagram той е 1080х1080.
За да подобрите качеството, можете да използвате и допълнителни инструменти за обработка.
Публикуване в грешното време
Публикуването в неподходящ час също може да е причина за ниската ангажираност. Просто е – аудиторията ви не е активна или не може да види постовете в момента на тяхното публикуване. Избирайте времеви интервали, в които хората действително са онлайн. Един от най-добрите от тях е 17:00-19:00 часа, когато хората масово се прибират от работа и имат време да проверят мобилните си устройства.
Частен Instagram
Понякога частните бизнес акаунти влияят на ангажираността на потребителя, тъй като често не е възможно заявките за следване на профила да се одобрят веднага. Това прави профила ви тромав. Още по-лошо – потребителите не могат да го разгледат.
Аудиторията ви там ли е?
Уверете се, че достигате до таргет аудиторията си. В противен случай няма смисъл. Запитайте се:
- Кои са последователите ви?
- На каква възраст са?
- Кой ваш пост харесват най-много?
- Какви интереси имат?
Тогава достигайте до тях през нещата, които харесват, през хобитата и интересите им, релевантни спрямо вашия продукт.
Нерелевантни хаштагове
Не подценявайте хаштаговете. Ако не ги използвате, означава, че пропускате една възможност да достигате до потребителите. Но недейте и да прекалявате с тях. Ограничете броя им и се фокусирайте върху това винаги да са в контекст на ситуацията.
***
Избягвайки тези няколко грешки, можете да увеличите ангажираността на постовете си, което несъмнено се превръща в полза за бизнеса ви.
По материал на KVR Web Tech
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.