Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|5 причини да използвате лендинг страници
Проектирал съм, публикувал съм и съм тествал хиляди лендинг страници през годините си в маркетинга. Цялото това време, работа и усилие доведе до откриване на основните причини защо трябва да има лендинг страници за сайтовете на бизнесите. Ако не използвате лендинг страници, сега е време да промените това, пише Питър Рослър за изданието Inc. Той посочва и причините за този свой съвет.
Увеличаване на конверсиите
Качествените лендинг страници водят до повече конверсии. Независимо дали става дума за абонамент за нюзлетър, регистрация, изтегляне или нещо друго, когато използвате лендинг страници, получавате по-висок процент на реализация, отколкото страниците, които не го правят.
Не забравяйте, че наличието на лендинг страница не гарантира по-висок процент на реализация. Вместо това лендинг страниците ви предоставят инструменти за подобряване на процента на реализация с течение на времето.
Намален CPA
Т.нар. “cost per acquisition” представлява общата цена за придобиване на нов клиент. Въпреки че няма универсална число за привличане на клиент, установих, че то е много по-малко, когато имате лендинг страници.
Те увеличават конверсиите и спомагат за по-висока възвръщаемост на инвестициите. Също така установих, че лендинг страниците повишават качествения ви рейтинг за pay-per-click рекламите в Google. Това води до по-ниска цена на клик, което намалява цената на реализация и в крайна сметка води до по-ниска CPA.
Показвайте и оптимизирайте офертите си
Всяка оферта има нужда от дом и лендинг страниците го осигуряват. В зависимост от маркетинг стратегията ви може да имате няколко оферти за показване, включително програми за препоръки, промоции, ръководства, уебинари и др.
Информацията, която събирате и споделяте на страницата, варира в зависимост от типа оферта, която искате да подчертаете най-много. Затова се нуждаете от гъвкавост при промяна на полетата за попълване, редакция на шаблоните, оптимизиране на дизайна. Офертите ви имат нужда и от лесен линк за споделяне, който лесно се намира на лендинг страницата.
Мащабът на маркетинга
С лендинг страниците мащабирате маркетинга си, но без промяна в ресурси, пари или време. в миналото изграждането на лендинг страници отнемаше много време и пари. Днес това не е така. Лесно, бързо и достъпно е да създавате и публикувате нови оферти и страници на вашия уебсайт. Това дава възможност да увеличите маркетинговите си усилия, без да инвестирате много време и усилия.
Тест и валидация на нови идеи
Имате възможност да похарчите ресурси, пари и време, за да създадете цял уебсайт за нещо ново, което предлагате, и след това да изчакате да видите дали някой го харесва. Друг по-умен вариант е да използвате лендинг страница, за да потвърдите реакцията на аудиторията и да съберете обратна връзка за дадена идея, за да видите дали харченето на повече пари за нея е добре.
***
Когато става въпрос за създаване на маркетингова стратегия днес, внедряването на лендинг страници е задължително. Те ви дават шанс да увеличите реализациите, да достигнете до повече клиенти и бързо да добавите нови оферти към сайта си.
Питър Рослър за Inc
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.