5 причини да използвате лендинг страници

5 причини да използвате лендинг страници

5 причини да използвате лендинг страници

Проектирал съм, публикувал съм и съм тествал хиляди лендинг страници през годините си в маркетинга. Цялото това време, работа и усилие доведе до откриване на основните причини защо трябва да има лендинг страници за сайтовете на бизнесите. Ако не използвате лендинг страници, сега е време да промените това, пише Питър Рослър за изданието Inc. Той посочва и причините за този свой съвет.

Увеличаване на конверсиите

Качествените лендинг страници водят до повече конверсии. Независимо дали става дума за абонамент за нюзлетър, регистрация, изтегляне или нещо друго, когато използвате лендинг страници, получавате по-висок процент на реализация, отколкото страниците, които не го правят.

Не забравяйте, че наличието на лендинг страница не гарантира по-висок процент на реализация. Вместо това лендинг страниците ви предоставят инструменти за подобряване на процента на реализация с течение на времето.

Намален CPA

Т.нар. “cost per acquisition” представлява общата цена за придобиване на нов клиент. Въпреки че няма универсална число за привличане на клиент, установих, че то е много по-малко, когато имате лендинг страници.

Те увеличават конверсиите и спомагат за по-висока възвръщаемост на инвестициите. Също така установих, че лендинг страниците повишават качествения ви рейтинг за pay-per-click рекламите в Google. Това води до по-ниска цена на клик, което намалява цената на реализация и в крайна сметка води до по-ниска CPA.

Показвайте и оптимизирайте офертите си

Всяка оферта има нужда от дом и лендинг страниците го осигуряват. В зависимост от маркетинг стратегията ви може да имате няколко оферти за показване, включително програми за препоръки, промоции, ръководства, уебинари и др.

Информацията, която събирате и споделяте на страницата, варира в зависимост от типа оферта, която искате да подчертаете най-много. Затова се нуждаете от гъвкавост при промяна на полетата за попълване, редакция на шаблоните, оптимизиране на дизайна. Офертите ви имат нужда и от лесен линк за споделяне, който лесно се намира на лендинг страницата.

Мащабът на маркетинга

С лендинг страниците мащабирате маркетинга си, но без промяна в ресурси, пари или време. в миналото изграждането на лендинг страници отнемаше много време и пари. Днес това не е така. Лесно, бързо и достъпно е да създавате и публикувате нови оферти и страници на вашия уебсайт. Това дава възможност да увеличите маркетинговите си усилия, без да инвестирате много време и усилия.

Тест и валидация на нови идеи

Имате възможност да похарчите ресурси, пари и време, за да създадете цял уебсайт за нещо ново, което предлагате, и след това да изчакате да видите дали някой го харесва. Друг по-умен вариант е да използвате лендинг страница, за да потвърдите реакцията на аудиторията и да съберете обратна връзка за дадена идея, за да видите дали харченето на повече пари за нея е добре.

***

Когато става въпрос за създаване на маркетингова стратегия днес, внедряването на лендинг страници е задължително. Те ви дават шанс да увеличите реализациите, да достигнете до повече клиенти и бързо да добавите нови оферти към сайта си.

Питър Рослър за Inc

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ