Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|5-те най-лоши реклами за всички времена
Преди една реклама да достигне до широката публика, преминава през няколко нива. Обикновено има комуникационна агенция, която представя идеите и концепциите, които трябва да бъдат одобрени от мениджмънта и маркетинг лидерите на един бранд. Въпреки че има много опции за контрол на качеството, които да предотвратят провала, такъв понякога се прокрадва, включително и при световноизвестни брандове. Ето кои са петте най-лоши реклами за всички времена според маркетолога Аш Юрберг.
Nivea
[[{"fid":"358566","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":785,"width":700,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
Източник: Medium.com
Не е ясно дали зад тази идея стои маркетинг агенция, или вътрешен екип на Nivea. Рекламата е създадена за пазарите в Близкия изток и е пълен провал заради расистките си отенъци. В социалните мрежи следва поредица от критики, затова два дена след лансирането на кампанията брандът я сваля и поднася извинение и сам обявява поста за „подвеждащ“.
Lifelock
[[{"fid":"358567","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":429,"width":660,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]].
Източник: Medium.com
През 2006 г. компанията за защита на данни стартира кампания с поредица от билбордове, на които е изписан номерът на главния изпълнителен директор Тод Дейвис, като целта е да се промотира факта, че Lifelock може да направи „личната информация безполезна за престъпника“.
Не е изненада какво следва – Дейвис става жертва на кражба за самоличност от хакери цели 13 пъти, а накрая компанията му получи глоба от 12 млн. долара от Федералната комисия по търговия на САЩ за измамна реклама.
Reebok
[[{"fid":"358568","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"3":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":624,"width":562,"class":"media-element file-default","data-delta":"3"}}]]
Източник: Medium.com
Тази реклама, предназначена единствено за германския пазар, придоби популярност и отвъд границите на страната, след като десетки потребители в социалните мрежи призоваха за бойкот на бранда, тъй като окуражава хората да изневеряват.
WWF
[[{"fid":"358569","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"4":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":489,"width":700,"class":"media-element file-default","data-delta":"4"}}]]
Източник: Medium.com
В своя кампания Световният фонд за природата използва атентатите от 9 септември 2001 г., за да илюстрира последствията от удар от цунами.
Агенцията DDB Бразилия призна, че тази реклама „въобще не е трябвало да бъде правена“ и прехвърли вината за одобрението ѝ върху младши персонала, отбелязвайки липсата му на опит. Тогава американският клон на WWF се дистанцира от случая.
Dupont
[[{"fid":"358570","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"5":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":939,"width":700,"class":"media-element file-default","data-delta":"5"}}]]
Източник: Medium.com
Това е първият американски производител на целофан, използван за по-дълготраен живот на хранителни продукти. Тази реклама се появява през 1953 г. и по някаква причина от компанията са сметнали, че най-добрият начин да покажат продукта си е като покажат пакетирани бебета.
По материал на Medium.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.