Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|6 преки пътища към видимостта на бранда: Част 1
Видимостта означава много, когато някой се опитва да изгради компания от нищото – тя е инструментът, който осигурява трафик, репутация и популярност. Без нея дори най-добрият бизнес, предлагащ най-добрата стойност, може да остане незабелязан от масите, смята Джейсън ДеМерс, изпълнителен директор на EmailAnalytics.
Главният проблем на видимостта е откриването на начин да бъде постигната без инвестиране на значителни време и усилия. Повечето маркетинг стратегии или отнемат месеци, или струват десетки хиляди, които често са непосилни, особено за малкия бизнес.
Има няколко „преки пътища“ за видимостта на бранда.
Препоръка
Можете да опитате да си спечелите такава от авторитетна личност или друг източник с голяма видимост. Например ако създавате специфичен продукт, можете да го дадете на знаменитост или човек, който прави ревюта на нишови брандове, за да го препоръчат. Имайки предвид големите им аудитории, всяко споменаване ще ви постави пред хиляди нови хора.
Конкурси в социалните медии
Пред маркетинга в социалните медии почти няма бариери, след като всеки може да си създаде акаунт и да публикува в него безплатно. Въпреки това, ако искате да създадете значителна аудитория, ще трябва да ангажирате публиката последователно в продължение на месеци или години. Нямате толкова време, но можете да генерирате последователи сравнително бързо с конкурс. Предложете ценна награда, за да насърчите хората да публикуват съдържание с конкретен хаштаг например.
PPC реклама
Не препоръчвам pay-per-click рекламите като дългосрочна стратегия, тъй като имат плоска крива на възвръщаемост на инвестициите. Въпреки това, ако се използват за генериране на нов трафик към даден сайт в ранните му етапи, могат да са доста рентабилни. Ще плащате само за трафика, който получавате, и ако таргетирате правилно аудиторията си и оптимизирате целевите страници, всеки нов посетител ще означава някаква стойност за марката.
По материал на Medium.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.