6 преки пътища към видимостта на бранда: Част 2

6 преки пътища към видимостта на бранда: Част 2

6 преки пътища към видимостта на бранда: Част 2

Видимостта означава много, когато някой се опитва да изгради компания от нищото – тя е инструментът, който осигурява трафик, репутация и популярност. Без нея дори най-добрият бизнес, предлагащ най-добрата стойност, може да остане незабелязан от масите, казва Джейсън ДеМерс, изпълнителен директор на EmailAnalytics в първата част на тази статия, която ви представихме вчера. Ето какво още има да ни разкаже той.

Вирусно съдържание

Този популярен процес е цяло изкуство, което изисква късмет и подходящо време, за да бъде успешен – но ако това се случи, можете да попаднете в полезрението на обществеността. Проблемът с вирусното съдържание е създаването на нещо практично, вълнуващо, ново и синхронизирано едновременно. Ако търсите вдъхновение, разгледайте рекламите на Dollar Shave Club. Едно от видеата бе изненадващо, забавно и предлагаше добра информация за бранда – и накрая събра близо 25 млн. гледания.

Локално SEO

Оптимизацията на търсещите машини е идеална дългосрочна стратегия за привличане на трафик и изграждане на репутация, но най-големият му недостатък е, че затруднява новите бизнеси да се включат. Отнема месеци да се изгради инерцията, необходима да се види пълната му стойност. Ако обаче вместо това се стесни фокусът до локално SEO, с локализирани ключови думи, ранкирането може да бъде Тускорено.

Дебат

Можете да опитате да предизвикате дебат по дадена тема. Обикновено спорните въпроси привличат много коментари и реакции. Тук трябва да внимавате, защото засягането на някои теми може да е рисковано. Коментирайте непопулярно, но поносимо мнение и не се страхувайте да се борите за него. Платформата Adobo използва внимателно този инструмент, когато публикува проучване в САЩ, свързано с най-спорните теми сред хората в страната. Това предизвиква бурен отзвук.

Тези препоръки няма сами да издигнат бизнеса ви. Някои от тях са практични само в ранните етапи от развитието ви. И все пак, ако се опитвате да получите по-голяма видимост за марката ви бързо, но нямате бюджет за мащабна рекламна кампания, това са солидни тактики, на които да се опрете.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ