Шест маркетинг приоритета за всеки бизнес: Част 2

Шест маркетинг приоритета за всеки бизнес: Част 2

Ако потребителите не знаят, че съществувате, то не бихте могли да разрешите проблемите им, нито да ви купуват. Привличането на вниманието на аудиторията често изисква повече иновации. Ако маркетингът не е вашето нещо, трябва да намерите партньор или външен експерт, който да ви помага. Като бизнес съветник, все още виждам прекалено много основатели на компании, които пестят от маркетинг или започват с него твърде късно, пише Мартин Зуилинг.

Наистина трябва да започнете да маркетирате продуктите и услугите си на пазара, дори преди окончателно да ги изградите, за да насочите върху себе си вниманието на клиента и да го уверите, че наистина има нужда от вас.

Няколко съвета по темата споделя за изданието Inc Мартин Зуилинг. В първата част от статията разкрихме три от тях – фокус върху добавената стойност, контакт с реални клиенти и нетуъркинг с местни организации и индустриални групи. Ето и останалите три.

3. Проактивно търсете потенциални клиенти, които имат нужда от вас

Дайте приоритет на качеството на потенциалните клиенти пред тяхното количество. Така няма да ви трябва много време да осъществявате нови и нови продажби.

Подходът, който става все по-модерен по време на пандемията, в консултативната продажба. Това означава открито да предлагате своята експертиза безплатно и да се притеснявате за продажбата на вашия продукт след това. Работи за недвижимите имоти, за модата, а със сигурност и в технологичния свят.

4. Използвайте социалните медии за маркетинг, а не само за обратна връзка

Много предприемачи, които познавам, вярно следят социалните медии, за да реагират бързо на проблеми и на обратна връзка от клиентите както негативна, така и позитивна. Далеч по-малко предприемачи обаче се ангажират със стратегии за социалните платформи.

5. Изградете маркетинг план със заложени резултати и метрики

Има нужда от качествени маркетинг метрики за измерванията на представянето на всеки продукт. Първото нещо, върху което трябва да помислите, е ефективният маркетинг. Не го оставяйте на заден план.

Трябва да откриете клиентите си – не залагайте те да открият вас и помнете, че добрият маркетинг не е сложна задача. Всеки може да се научи на него и да спечели от това.

По материал на Мартин Зуилинг за Inc

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

„Гугъл“ и „Епъл“ предупреждават служители с работни визи да избягват пътувания в чужбина
Шести блок на АЕЦ „Козлодуй“ ще бъде спрян ден по-рано от планираното
Главният изпълнителен директор на „Стелантис“ критикува ревизирания климатичен план на ЕС
Кметът на Берлин: Полицията в Берлин ще действа решително срещу нарушителите на реда по време на новогодишните празненства
През 2025 година изкуственият интелект ще изхвърли емисии въглероден диоксид колкото цял Ню Йорк
Ето защо директната поща заслужава да е част от маркетинговата ви стратегия
САЩ задържаха още един петролен танкер край Венецуела
Ценовият индекс на храните в България продължава да расте, сочат данни на ДКСБТ