Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|7 години по-късно това остава една от най-добрите реклами
Най-големият и скъп рекламен парад в Америка за годината предстои съвсем скоро - Супербоул, или финалът на лигата за американски футбол, при който над 100 млн. души се събират едновременно пред малките екрани.
Маркетингови анализатори очакват силно представяне от глобални брандове като Pepsi. През 2018 г. участие ще вземат кинозвезди, сред които Киану Рийвс и Питър Динклидж, които ще видим в реклами.
Дори и 7 години по-късно, обаче, една реклама остава любима на зрителите и с рекорден ефект - видеото "Силата" на Volkswagen от Супербпул 2011.
Рекламата беше създадена от агенция Deutsch, с режисьор Ланс Акорд. Тя показа момченце, привлечено от неустоимата сага за "Междузвездни войни", да се разхожда у дома с костюм на Дарт Вейдър. Видеото представя VW Passat.
"Спотът промени рекламирането по време на Супербоул по фундаментален начин. Работейки с Deutsch и MediaCom, VW реши да пусне рекламата онлайн четири дни преди самата игра - решение, нечувано до тогава, защото от маркетинга се смяташе, че рекламите ще се сдобият с най-голямо влияние, ако имат премиери по време на играта. Така, прегледите на рекламата бързо започнаха да се покачват и наброиха милиони само няколко часа след като тя беше публикувана в YouTube. Други рекламодатели си взеха бележка и днес вече по време на Супербоул повече реклами са представяни предварително", коментира изданието Adweek.
"Аз вярвах в рекламата. Аз вярвах във "вирусността" на рекламата. И поехме риска да я разкрием по-рано", коментира Тим Елис, който тогава е бил маркетинг директор на Volkswagen за Северна Америка, пред Adweek. По думите му причината е била, че качеството и ефектът на рекламата в 60-секундния й вариант са много по-високи, отколкото в 30-секундния, който е бил излъчен по телевизията. "Направих всичко по силите си да търгувам с друг рекламодател да се сдобия с време от 60 секунди, но просто не беше възможно", казва той. Затова е пуснал цялото видео в YouTube дни преди играта, дори то да не се сдобие с очаквания силен ефект по време на самия финал.
Ето и рекламата, да я видим отново.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.