Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|9 маркетингови тенденции, които трябва да надскочите през 2022 г.
Социалните медии непрекъснато се развиват и е трудно да бъдем в крак с тенденциите. Хората, които са правили маркетингови планове за 2021 г., трябваше да се приспособят към много промени, за да ги осъществят. Ето защо планът трябва да се фокусира върху дългосрочните цели и да бъде разделен на краткосрочни стъпки по пътя към постигането на огромната цел. Но какви маркетингови тенденции ще проникнат през 2022 г.?
1. Персонализация, начин да спечелите място в сърцето
Рекламите и кампаниите, които предизвикват определена емоция или привличат потребителите към съдържанието, е по-вероятно да успеят в тази игра.
Една от най-новите технологии, които позволяват разширена персонализация, е Deepfakes. Той използва машинно обучение и изкуствен интелект за генериране на визуално и аудио съдържание, което може да се използва за маркетинг. Въпреки че е печално известна със своята експлоатация, тази технология може да направи чудеса с правилните стратегии.
Освен това човек винаги може да използва персонализирани имейли или съобщения за комуникация с потенциални потребители. Когато се обедини с колекции от данни, AI може да генерира страхотни прозрения чрез социалните медии, като ви помага с дизайна на продукта и избора на потребителя.
2. Използване на видео съдържание или стриймване на живо
Хората прекарват по-голямата част от времето си у дома, вместо да посещават събития на живо или представяне на продукти. Ключът към маркетинга е фокусирането върху инфлуенсъри с лоялна аудитория. Проучвания показват, че 80% от хората обичат да се ангажират с видеоклипове на живо вместо предварително записани. Това им позволява да се ангажират с влиятелните лица, да говорят за продукта и да пазаруват, докато гледат предаванията на живо.
Тъй като по-голямата част от целевата аудитория са милениалите или поколението Z, можете да използвате FOMO, за да ги запознаете с продукта. Instagram и Facebook отбелязаха увеличение на ангажираността на потребителите с видеоклипове на живо. Напредъкът на TikTok във функциите за видео на живо също може да стане сензация през 2022 г. Марките също трябва да използват OTT платформи, за да генерират повече видео съдържание на живо, например, като използват Amazon live за организиране на промоционални събития.
3. Обсъдете това, което има значение - устойчивост, добра воля и други
Тъй като хората признават различни гледни точки по отношение на устойчивостта и изменението на климата, те проверяват марките и бизнеса, за да изберат доброто във всички стандарти. За потребителя е трудно да се свърже с марки, които са безотговорни към човечеството или околната среда. Много марки започнаха да проектират продукти, които силно резонират с избора на потребителите.
4. Съдържание, което не изисква усилия
Въпреки че марките се препоръчват да положат най-доброто от себе си в стратегическото съдържание, те трябва да се уверят, че тяхната аудитория го консумира без да полага никакво усилие.
Повече от 55% от американците слушат подкасти, докато пътуват или отиват до работното място. Използването на визуални елементи и избягването на параграфи с информация може да позволи на потребителите да консумират информация в рамките на 10-15 сек. Поколението Z със сигурност доминира в социалните медии, така че насочването към тях с графични дизайни и илюстрации може да ви донесе успех.
5. Съдържание, генерирано от потребителите, на ваше разположение
Съдържанието, генерирано от потребителите, е завладяващ начин за изграждане на социалната достоверност на вашата марка. Нещо повече, това е сравнително евтино и лесно за поддръжка. Помислете за това за момент: всеки път, когато публикувате нещо, което продавате, опитайте се да включите това, което клиентите казват за продукта. Това ще накара вашите читатели да искат да закупят артикула още повече, защото могат да видят хората, които реагират положително на него в социалните медии.
Ето някои от предимствата на такова съдържание:
- Увеличава продажбите
- Увеличава лоялността и разпознаваемостта на марката
- Прави публикациите ви в социалните медии по-привлекателни
- Помага ви да спечелите инфлуенсъри и партньори
6. Използване на ключови думи за привличане на трафик
Най-добре би било да започнете, като се уверите, че вашата уеб страница е насочена към ключовите думи, по които искате да се класирате. Това ще гарантира, че ще получите посетители от търсачките. Трябва също да проверите текущото си класиране на уебсайта за целевите ключови думи.
Отличен начин да разберете какво е необходимо за по-добро класиране е да използвате уеб страницата на вашия конкурент като мерна единица. Можете да използвате същите или подобни ключови думи и да видите как се използват в тяхната уеб страница. Това ще ви покаже дали те са насочени към тези ключови думи ефективно или не.
7. Виртуална реалност и разширена реалност
Виртуалната реалност (VR) и разширената реалност (AR) са по същество едни и същи неща, но с различни технологии. Не е лесно да се разделят двете, защото могат да се използват един друг. VR обикновено се състои от симулации или дигитални светове, които можете да видите и да се потопите в тях, докато AR използва цифрова информация, наслагваща физическа информация, за да създаде виртуална среда, с която можете да взаимодействате. Добре известен пример е Meta, която ще стане наследник на социалните медии.
8. Проблемите с поверителността трябва да бъдат решени
Много противоречия относно контрола на поверителността и сигурността се оказаха ужасна новина за компаниите. Имайки предвид това, компаниите и бизнеса трябва да се съсредоточат върху запазването на поверителността на клиента. В този контекст разработването и внедряването на система за клиента е отличен начин да ги запазите в безопасност.
Много реномирани компании работят за разработване на системи за гарантиране на поверителност на клиентите. Основната цел на тези системи е да поддържат сигурността на клиентите, докато предоставят личната си информация на съответната компания или бизнес. Това ще позволи на потребителите да използват услуги, без да спекулират с изтичане на данни или кражба на самоличност. Компаниите сега търсят най-добрите системи, които ще осигурят пълна сигурност и поверителност на техните клиенти.
9. Представителството е ключът
Представителството в рекламната индустрия е по-критично от всякога. Но това все още е проблем, който трябва да бъде подобрен. Насърчаването на приобщаването ще гарантира, че аудиторията, към която се насочвате, няма да бъде пропусната.
Тъй като инфлуенсърите стават все по-популярни в маркетинговата индустрия, от съществено значение е да се признае, че марките все още трябва да се харесват на конкретни групи хора. Представителството във инфлуенсър маркетинга е важността да отговаряте на нуждите на вашия целеви пазар. Колкото по-голямо приобщаване имате, толкова по-привлекателна е вашата марка.
Източник: Паруиндер Сингх, предприемач, писател и мениджър в социалните медии, за entrepreneur.com
Превод и редакция: Нели Тодорова
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.