Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|9 от 10 маркетолози забавят или преструктурират кампаниите си
По-голямата част от маркетолозите (86%) забавят или преструктурират маркетинговите си кампании, заради ситуацията, предизвикана покрай мерките за овладяване на световната пандемия, съобщи Marketingweek.
От 849 маркетолози, участвали в проучването 49% казват, че са забавили хода на маркетинговите кампании, а други 38% ги преструктурират. Само 14% казват, че кампаниите им продължават по план.
Стартирането и воденето на рекламни кампании не е единственият аспект от ролята на маркетолога, която все повече се засяга от кризата.
Освен това около 90% от маркетолозите твърдят, че бюджетните им ангажименти са били забавени или са в процес на преразглеждане спрямо 60% преди три седмици. Плюс това, 85% от тях твърдят, че са спрели наемането на персонал, в сравнение с 41% преди три седмици. Почти двойно повече (81%) казват, че разходите за техника и инфраструктура са спрени поради разпространението на вируса в сравнение с 43% преди три седмици.
Драстичният спад в активността на маркетинговите кампании и намаляването на набирането на персонал се обуславя от факта, че 69% от маркетолозите са преживели спад в търсенето на продукти и услуги на марката, за която работят. Преди три седмици тази цифра беше едва 39%.
Настоящият климат на несигурност, предизвикан от карантината по целия свят предизвика 62% от маркетолозите да променят своята стратегия, например чрез въвеждане на нови отстъпки, съобщения и партньорства. 18% от запитаните е трябвало да преструктурират работата си спрямо ситуацията преди три седмици.
По същия начин, 46% от тях са актуализирали политиките на клиентите, като например условия за анулиране или отказ, в сравнение с 17% през март. При тези, които работят за компании, също казват, че компаниите им са променили политиките спрямо клиентите и условията за отказ. Техният брой се е удвоил от 44% преди 3 седмици до 86%.
Почти три четвърти от маркетолозите (72%) са приели нови изисквания за работа от вкъщи, спрямо 57% преди три седмици, въпреки че 53% казват, че производителността им е била повлияна от ограниченията за пътуване, спрямо 45% преди три седмици.
Около 70% от маркетолозите твърдят, че новият начин на работа е повлиял на морала на служителите, докато 36% изпитват проблеми във веригата на доставки в резултат на пандемията с Covid-19.
Данните сочат, че по-малките компании във Великобритания, с приходи под 50 млн. паунда, наблюдават по-голям спад в търсенето, причинено от огнището.
По-голямата част от маркетолозите (77%), работещи в по-малки предприятия, забелязват тези спадове, в сравнение с 64% от техните колеги, работещи за по-голям бизнес.
Въпреки това, тези в по-малкия бизнес (32%) са по-малко засегнати от проблемите при веригите за доставки, отколкото маркетолозите, работещи в по-големи организации (44%).
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.