Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Агенция Xplora поема онлайн комуникациите на „Загорка“
Българският бирен бранд „Загорка“ възложи кампаниите си на агенцията за дигитален маркетинг Xplora. Ангажиментите по изпълнение на кампаниите, които се очакват съвсем скоро, са вече в сила, съобщават негови представители.
„Загорка“ е една от най-иновативните български марки бира и е стратегически бранд за пивоварна ЗАГОРКА АД. Кампаниите ѝ се отличават с креативност и послания, които остават в ежедневния език на хората и печелят много награди от конкурси за реклама и маркетинг.
„Дигиталното пространство е каналът, чрез който може да бъдем още по-близо до нашите консуматори по един интересен и емоционален начин, който те очакват от марка като „Загорка“. От тази година специалната грижа за дигиталния маркетинг възлагаме на екипа на Xplora. Вярвам, че успешната кампания на „Доброто тук“ те ще развият и надградят в онлайн каналите, съвместно с рекламната ни агенция Nitram. Очакваме интересни проекти, които да направят разликата в дигиталното пространство и да бъдат припознати от нашите консуматори.“, коментира Милена Москова, старши бранд мениджър в „Загорка“ АД.
„Планираме да развием емоцията, която брандът Загорка съдържа, като използваме добрите съставки на ангажиращия дигитален маркетинг. Вярваме в съставките на “Доброто тук”, а през 2019 г. ще покажем заедно, че емоцията е налична и как може да бъде още по-силна и ангажираща. Екипът ни има огромен опит в онлайн комуникации, а агенцията в последните години работи за дигиталния маркетинг на десетки компании, които са сред топ 3 в техния сектор. Предизвикателството в днешно време не са маркетинг бюджетите, а планирането, реализирането и надграждането на смислените интеракции на потребителите с брандовете. Потребителите постоянно развиват своето поведение в дигитална среда - търсят и извличат различна полза от дигиталните канали. Вярваме, че подходът ни Human Digital е точният за бранд Загорка и за кампанията “Доброто тук”, казва от своя страна Иван Пантелеев, съдружник и акаунт директор в Xplora.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.