Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Студено, много специално!
Ново съвместно проучване на университетите в Мусаши и Оксфорд показва, че хората често асоциират студенината с лукса. Те възприемат студените предмети като по-специални, отколкото топлите. Затова, ако един потребител види реклама на парфюм на фона на зимен пейзаж, ще го възприеме като по-луксозен, отколкото ако е поставен на фона на пъстри есенни листа.
Според Ронда Хади, професор по маркетинг от Оксфорд, топлината обаче е за предпочитане пред студа, защото когато мислим за нея, я асоциираме с междуличностни взаимоотношения и близост. Да усещаш нещо като студено означава то да е ексклузивно, по-далечно и недосегаемо. За да докажат това, Хади и екипът ѝ дават на 50 респондента да държат ваза на стайна температура, а на други 50 – ваза с около 20 градуса под стайната температура. Заключението от експеримента е, че хората с по-студената ваза са я възприели като по-луксозна.
В друго проучване екипът на Ронда Хади поставя луксозни продукти върху два природни фонове. Единият е пролетен, а другият – покрит с лед и сняг. Отново респондентите определили зимната версия като по-луксозна.
Всичко това явно е добре известно за маркетинговата индустрия. Студената неръждаема стомана, от която са направени някои продукти, като iPhone например, помага потребителите да ги свързват с лукс и престиж. Някои брандове пък показват стоките си именно на фона на лед и студ, защото ексклузивните продукти, които предлагат, го позволяват. Това е често забелязван трик в кампаниите на производителя на бижута, часовници и парфюми Cartier например.
По материал на Fastcompany.com
Редактор: Габриела Беличовска
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Техники за успех |Цитат на деня
Цитат на деня |Трикът с брандирането, който помогна на Dude Wipes, Colgate, Oatly и Uber
Маркетинг |На днешната дата, 1 ноември. Ден на народните будители
На днешната дата |Тоалетна от масивно злато ще бъде предложена на търг в „Сотбис“
Любопитно |Тоалетна от масивно злато ще бъде предложена на търг в „Сотбис“
Любопитно |Заради липса на пратки закриват над 200 пощенски клонове в Гърция
Свят |Трикът с брандирането, който помогна на Dude Wipes, Colgate, Oatly и Uber
Маркетинг |На фокус следващите седем дни: Липсващи данни, петролни санкции и лихвени проценти
Финанси |Истински късмет: Рибар, търсещ червеи, се натъкна на монети от Средновековието
Любопитно |„Киев пост“: Освен в Румъния, САЩ ще намалят военното си присъствие и в България, Унгария и Словакия
Свят |На днешната дата, 1 ноември. Ден на народните будители
На днешната дата |Коледните бонуси в Словения стават задължителни
ЕС |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.