Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|„Америка за България” с нова идентичност
Фондация „Америка за България”, най-голямата благотворителна организация в България, представи днес новата си визуална идентичност. Тя включва ново лого и визуални материали, ново мото, и нов интернет адрес.
Нанси Шилър, президент и главен изпълнителен директор на Фондация „Америка за България“ представи новата визия на форум в София пред повече от 600 партньори на организацията от над 75 населени места в страната. Г-жа Шилър обяви още, че от създаването си през 2009 г. до днес, Фондацията е инвестирала над 186 милиона долара за развитие на потенциала на България.
„Новата ни визуална идентичност отразява уникалното партньорство между нашите две страни – именно това е целта и на новото ни мото „Американският оптимизъм среща българския потенциал”, каза Шилър. „Така заявяваме и своя дългосрочен ангажимент към България - възнамеряваме да продължим да даряваме по около 20 милиона долара на година в подкрепа на Българи”, добави още тя.
За последните осем години Фондация „Америка за България” е направила дарения за 710 инициативи за развитие на българското образование, изкуство и култура, гражданско общество и демократични институции, културно наследство и туризъм, земеделие и частен сектор, и социална сфера.
Сред над 350-те партньорски организации, подкрепени от Фондацията, има неправителствени организации, национални и местни институции, обществени и частни медии, социални и бизнес предприемачи, училища и университети, библиотеки, читалища, театри, опери и балети, симфонични оркестри, музеи и галерии.
По време на форума Шилър представи новия уебсайт на Фондацията, us4bg.org и мобилните му версии, както и профилите на организацията в социалните мрежи.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.