Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Анатомия на перфектния Instagram пост
Всички страхотни Instagram публикации, които са успели да се разпространят и да донесат дивиденти на собствениците си, имат няколко общи черти. Сред тях не са публикуването в подходящо време от деня, или пък използването на 25 хаштага.
Споделяме с вас нещата, с които да направите постовете си в социалната платформа интересни за потребителя. Веднъж щом ги разберете и приложите, ще подобрите резултатите.
Има ли какво да кажете?
Когато споделяте нещо интересно, хората със сигурност ще го оценят. Помислете за личния си живот. Приятелите ви искат да знаят кога ще се ожените, кога ще имате дете, или пък, че се местите в друг град. Така е и с брандовете – хората се радват да получават още информация за тях, а ако е емоционална и наистина ги докосне, може да я запомнят за повече от 5 минути.
Когато нищо интересно не се случва около вас, недейте да публикувате безсмислици, само за да напомните за себе си. Колкото по-неангажиращо е съдържанието ви, толкова по-надолу ще избутва всеки следващ пост алгоритъмът на Instagram, а по този начин става все по-трудно да достигате до хората.
Познавате ли аудиторията?
Когато познавате аудиторията си, не е толкова трудно да я ангажирате. Щом знаете защо ви следва и какво ѝ е ценно, можете да сте сигурни, че всичко, което публикувате, е интересно за нея.
Да вземем отново личен пример. Имам приятел, който като мен много харесва продуктите на Apple. Щом открия нещо ново, веднага му го споделям. Обикновено тези съобщения са интересни за него и оттам започваме нашата хубава дискусия.
Преди да натиснете бутона „Публикувай“, се замислете дали искате да покажете това на потребителя. Ако не, то по-добре се откажете, защото никой няма да спечели.
Използвайте хаштаговете правилно
Хаштаговете са един от инструментите, чрез които да достигате до нова аудитория. Те помогат да промотирате съдържанието си отвъд последователите си.
Много хора обаче не разбират кои хаштагове да изберат за постовете си. Идеята е да разберете какво повечето хора искат да виждат, когато търсят определен хаштаг. Имайте предвид, че популярните хаштагове се търсят по много причини, а понякога и без конкретна цел, така че е добре да ги избягвате.
Няма нужда да гадаете какво искат да видят хората от определен хаштаг – Instagram предоставя тази информация. Единствено трябва да потърсите желания хаштаг и да видите топ резултатите от него. Разгледайте обстойно първите 9 поста – разгледайте снимките, прочетете описанието и коментарите. Опитайте се да разберете замисъла му. Препоръчително е да го направите без да сте влезли в акаунта си и в инкогнито режим.
Кажете го добре
Хората искат да виждат хубави и неангажиращи неща в Instagram. Когато са в тази социална платформа, обикновено са с понижено внимание и не искат да се концентрират дълго над нещо.
Постарайте се снимките и видеата ви да са представителни и изпипани – това не е труднопостижимо, така че можете да се справите и без да наемате професионалист. Визуалното съдържание трябва да е водещо, спрямо текста, защото се възприема много по-бързо. С написаното можете да дадете на потребителя единствено контекст.
По материал на Medium.com
Редактор: Габриела Беличовска
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.