Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Реклама, която приветства промяната
Една от водещите новини от арабския свят тази седмица бе, че саудитският крал Салман издаде декрет, с който най-сетне разрешава на жените в страната да шофират автомобили. Така, кралството от Персийския залив вече няма да бъде единствената държава, забраняваща на жените да управляват коли.
Новината стана повод няколко големи автомобилни производители от света да реагират чрез реклама. Разбира се, това е добре за тях и бизнеса им. Но все пак, е най-важно за равноправието и справедливостта.
Най-интересна и добре измислена според наблюдателите е реклама на Ford, публикувана в Twitter. В нея се вижда забулена жена да гледа в автомобилно огледало за обратно виждане. "Добре дошла на шофьорската седалка", посочва илюстрацията.
Красотата е в простотата и затова тази творческа работа за Ford надминава усилията на други марки, които също се възползваха от повода, за да изпратят социални послания чрез реклама - Nissan и Volkswagen.
По-късно се оказа, че идеята на рекламата не е била съвсем оригинална - агенция J. Walter Thompson в Доха, Катар е спечелила награда в Дубай миналата година за подобна реклама за сайта Rafeef22. Може да я видите най-долу.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.