10 категории чакат победители в  БАРкод на успеха

10 категории чакат победители в  БАРкод на успеха

Кои са най-успешните маркетингови кампании, реализирани от бизнеса в България през последната година? Петите годишни награди на Българската асоциация на рекламодателите (БАР) ще отличат на 10 октомври, сряда, добрите и работещи сред клиентите, ефективни и идейни кампании, създадени у нас от рекламните агенции и маркетинговите отдели. 

Тази година наградите са под мотото "BAAwards'18 - БАРкод на успеха", зад което стои идеята, че добрите маркетолози умеят да разшифроват нагласите на потребителите и успяват да намерят точния ключ към техните нужди и потребности.

10 са категориите в които се състезават кандидатстващите за наградите бизнеси: „Нов продукт“, „Нова услуга“, „Нова корпоративна марка“, „Ребрандинг на продукт“, „Ребрандинг на услуга“, „Корпоративен ребрандинг“, „Пускане на пазара на обновен продукт“, „Пускане на пазара на обновена услуга“, „Активиране на марка“ и „Корпоративна социална отговорност“.

Асоциацията непрекъснато надгражда конкурса. Тази година за първи път се учредява и студентска награда за проект на тема: „Пускане на пазара на нов брандиран продукт или услуга в съществуваща категория“.

Проектите се пресяват от жури, включващо водещи специалисти в сферата на маркетинга и комуникациите. В състава му тази година сат: Кирил Хаджидинев (Белла), Янко Кръндаров (Интерснак), Боряна Великова (Кока-Кола), Силвия Костова (Пощенска банка), Йолита Ботева (ОМК), Венцислав Хиков (Графити-ББДО), Николай Неделчев (Публицис), Юлиян Добрев (Blue Point), Ива Димова (Ipsos), Кристиян Постаджиян (НБУ) и Христо Катранджиев (УНСС).

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ