Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|10 категории чакат победители в БАРкод на успеха
Кои са най-успешните маркетингови кампании, реализирани от бизнеса в България през последната година? Петите годишни награди на Българската асоциация на рекламодателите (БАР) ще отличат на 10 октомври, сряда, добрите и работещи сред клиентите, ефективни и идейни кампании, създадени у нас от рекламните агенции и маркетинговите отдели.
Тази година наградите са под мотото "BAAwards'18 - БАРкод на успеха", зад което стои идеята, че добрите маркетолози умеят да разшифроват нагласите на потребителите и успяват да намерят точния ключ към техните нужди и потребности.
10 са категориите в които се състезават кандидатстващите за наградите бизнеси: „Нов продукт“, „Нова услуга“, „Нова корпоративна марка“, „Ребрандинг на продукт“, „Ребрандинг на услуга“, „Корпоративен ребрандинг“, „Пускане на пазара на обновен продукт“, „Пускане на пазара на обновена услуга“, „Активиране на марка“ и „Корпоративна социална отговорност“.
Асоциацията непрекъснато надгражда конкурса. Тази година за първи път се учредява и студентска награда за проект на тема: „Пускане на пазара на нов брандиран продукт или услуга в съществуваща категория“.
Проектите се пресяват от жури, включващо водещи специалисти в сферата на маркетинга и комуникациите. В състава му тази година сат: Кирил Хаджидинев (Белла), Янко Кръндаров (Интерснак), Боряна Великова (Кока-Кола), Силвия Костова (Пощенска банка), Йолита Ботева (ОМК), Венцислав Хиков (Графити-ББДО), Николай Неделчев (Публицис), Юлиян Добрев (Blue Point), Ива Димова (Ipsos), Кристиян Постаджиян (НБУ) и Христо Катранджиев (УНСС).
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Effie Awards® България приема заявки за осемнадесетото си издание
ПР и събития | Advertorial |Suzuki Motor пуска първия си електрически автомобил през януари
Автомобили |Netflix: Боксовият мач между Алварес и Крауфорд постави рекорд по гледане в XXI век
Бизнес |Румъния може да влезе в ОИСР още през 2026 година
ЕС |Технополис започва да приема предварителни поръчки за новите модели iPhone 17
Технологии | Advertorial |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 15 до 21 септември
Хороскоп |5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
Техники за успех |Израел започна сухопътно настъпление в град Газа
Свят |Япония е на първо място по дял на възрастните хора в страните с население над 40 милиона
Свят |Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж
Свят |Тръмп подписа указ за разполагане на Националната гвардия в Мемфис
Свят |На днешната дата, 16 септември. Рождениците днес
На днешната дата |Тръмп: Възможно е да има разговори между Путин и Зеленски „сравнително скоро“, но те се мразят много
Свят |ADVERTORIAL

Effie Awards® България приема заявки за осемнадесетото си издание

Първата голяма конференция за финансова независимост на жените в България From Zero To Hero събира широка институционална подкрепа

Коментари
Няма въведени кометари.