Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Творец, инфлуенсър - не е едно и също!
Трябва ли брандовете да променят начина, по който работят с инфлуенсърите? Този въпрос задават от изданието The Drum на няколко мениджъри с богат опит в сферата на комуникациите във връзка с темата на най-новия си брой.
Дейзи Боатенг, старши мениджър социален бранд на Maybelline
За да направят сектора на инфлуенсърите по-устойчив, брандовете вече показват как взаимодействат с тях, а именно чрез изпращане на PR-и, които са по-малко разточителни и нещо, което може да бъде използвано по-добре. Не само секторът става по-стабилен физически, но и условията и автентичността на взаимоотношенията.
Оли Люис, директор и основател на The Fifth
Въпреки ръста си, инфлуенсър маркетингът все още е в начална фаза и трябва да се подобри. Част от този процес е свързан с отчетност и прозрачност. Това означава, че инфлуенсърите трябва да са по-склонни да споделят данни с партньорите си, давайки им достъп до анализи в реално време, които ще помогнат на брандовете да оценят истинската стойност на съдържанието и влиянието си. Въпрос на време е компаниите да започнат да го изискват, преди да финансират каквото и да било съдържание. От друга страна, ако марките искат повече контрол и да демонстрират възвръщаемост на инвестициите, трябва да са готови да платят на инфлуенсърите толкова, колкото им струва.
Сам Бейкър, журналист, бивш главен редактор на Red и Cosmopolitan и съосновател на The Pool
Всичко се свежда до доверие и автентичност. Творците и инфлуенсърите не са едно и също нещо и свързването им не помага. Сред тях има и невероятни, има и такива, които са просто пари на вятъра. Да зависиш само от една платформа винаги е безсмислено. Повечето инфлуенсъри са забравили защо последователите им ги следват, докато те, от своя страна, искат истинско лично отношение. Тук става дума за качество – има много създатели на съдържание, които са креативни и смели. Защо да работите с тези, които продават на поддръжниците и брандовете фалшив лайфстайл?
Хари Уго, съосновател на The Goat Agency
Брандовете и агенциите трябва да работят с инфлуенсърите, за да разберат по-добре аудиториите им. Дългосрочните партньорства ще са по-ползотворни и за двете страни. Научаването как ефективно да се използват създателите на съдържание като нов маркетингов канал е важно за брандовете през 2020-а. Освен тези взаимоотношения, сами по себе си инфлуенсърите са брандове, изискващи ниво на творческа свобода, така че да не забравят това, зад което застават.
Керълайн Пари, творчески директор на Brave
През 2020 г. мисля, че успехът ще принадлежи на онези, които имат яснота за марката си и са поставили като своя цел да защитат това, в което вярват. Така секторът ще стане по-устойчив. Що се отнася до партньорствата, инфлуенсърите може би ще трябва по-често да казват „не“, отколкото „да“, за да гарантират, че създават интегрирано съдържание, което невинаги е лесно, когато партньорите плащат.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.