Брандовете в TikTok – от потребители до създатели

Брандовете в TikTok – от потребители до създатели

Брандовете в TikTok – от потребители до създатели

Някои собственици на бизнес все още са със схващането, че TikTok е само за видеа на тийнейджъри, които пеят и танцуват. Платформата, която има над 70 млн. активни потребители само в САЩ на месечна база, всъщност може да е жизненоважен инструмент за ангажиране с вашите клиенти и намиране на нови, пише Хана Хол за изданието Inc.

Като се има предвид огромната аудитория на TikTok и сравнително новия формат, стартирането в платформата може да се усеща като плашещо. По-късно тази година TikTok стартира SMB Academy, за да помогне на малкия бизнес да борави с приложението – участниците ще се научат как правилно да използват ефекти във видеоклиповете си, да намират най-добрата музика, да имат ясни цели в кампаниите си и да прилагат други добри практики.

Дотогава ето няколко полезни съвета от Даниел Джонсън от SMB към TikTok в Северна Америка, както и от собственици на бизнес, постигнали успех с приложението.

Бъдете потребители

Преди да стане част от екипа за малък бизнес в TikTok, Джонсън е била потребител на платформата. Първият ѝ съвет е да се присъедините и да видите какви са тенденциите. Изберете някои хаштагове, подходящи за вашия бизнес, вижте видовете видеоклипове, които се свързват с тях. Сравнете вашия фийд с този на приятел, за да разберете по-добре как сайтът таргетира вкусовете и навиците на хората. „Колкото повече познавате общността, толкова по-добре“, подчертава Джонсън.

Създавайте съдържание специално за TikTok

Забравете за конвенционалните и добре предвидени 15-секундни реклами. Джонсън призовава малките фирми да създават съдържание специално за TikTok. Елементи като музиката, разделът For You и ангажираността на общността отличават тази платформа от останалите.

Тук като пример Джонсън посочва базираната в Далас марка за бананово мляко Moola, която променя стратегията си за брандиране, за да отговаря на общността на TikTok. Създаден е талисман на компанията – коала, като брандът си партнира с инфлуенсъри, за да помогне за разпространението си в приложението. Създава и свой собствен хаштаг с над 2 млн. гледания.

Изградете годна общност

Разделът For You може да позволи на брандовете да достигат до потребители, които не ги следват. И имайте предвид, че често секцията за коментари на едно видео в TikTok е също толкова важна, колкото самото съдържание.

Използвайте инструментите на TikTok за онлайн и офлайн успех

TikTok може да стимулира незабавни продажби – неговата функция Shopify Storefront вече позволява на потребителите да купуват директно през приложението. Потребителите дори превърнаха навиците си за пазаруване в забавление, като хаштагът “What TikTok Made Me Buy” или „Какво ме накара TikTok да купя“ в момента има над 17 млн. преглеждания.

Една успешна история, която Джонсън отбелязва, е тази на Джъстин Баер, основател на марката за мъжко облекло Collars and Co. Той стартира присъствието си в TikTok през миналия април с видео, записано от 7-годишната му дъщеря на iPhone, което събира 50 хил. гледания за ден. След генерирането на 40 хил. долара през първия месец след пускането на видеото продажбите на компанията се увеличават средно с 40 процента на месец.

По материал на Хана Хол за Inc

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ