Право в пощата на клиента

Право в пощата на клиента

Намаленията вече започнаха, а кулминацията им е в предстоящия петък, 29 ноември. За всеки бизнес е важно да се възползва от този ден и да генерира възможно най-големи количества продажби, но с толкова конкуренти на хоризонта, как да точно вие да грабнете вниманието на аудиторията? Една от възможностите ви е имейл маркетингът, който ще отведе предложенията ви право пред очите на клиента. Освен това, благодарение на смартфоните и приложенията към тях, той е свързан с входящата кутия на пощата си 24/7. Ето какво е необходимо, за да си създадете отлична имейл стратегия за Черния петък.

Увеличете списъка с имейли

За да достигнете до възможно най-много ловци на оферти, опитайте да увеличите наличния списък с имейли. Един от начините да го постигнете е като предложите нещо в замяна – безплатна доставка в деня на великото намаление, допълнителна отстъпка, ексклузивна оферта и др. Не забравяйте, че всеки един потребител е още една потенциална възможност за осъществяване на продажба.

Изпращайте имейли в правилното време

Времето на изпращане е много важно за имейл маркетинга. Ако изпратите офертата си в грешен момент, абонатите за нюзлетъра ви може въобще да не я видят. Според платформата GetResponse най-добре е да изпращате имейли около 10:00 ч. и в интервала 13:00 ч. и 18:00 ч. – с други думи, малко след като хората са отишли на работа, след като са обядвали и преди да пристигнат вкъщи.

Перфектната тема на имейла

Когато офертата ви за Черния петък пристигне при абонатите, те първо ще видят темата на имейла. Ако искате да изпъкнете на фона на всички останали изкусителни предложения, които ще получат в този ден, трябва да се постараете. Уверете се в следното:

  • Че сте добавили дума „Черен петък“
  • Че използвате емоджита, като например подарък, чанта за шопинг или кредитна карта
  • Че сте персонализирали имейла с името на съответния потребител
  • Че сте подсказали да погледнат ексклузивната ви оферта с фраза от сорта на „остават само 4 часа“

Напомняйте за забравени покупки в количката

Когато влязат в уебсайта ви, посочете на потребителите продуктите, чиято поръчка не са довършили. Понякога хората добавят в количката желаното от тях, но се разсейват и забравят за това. Постарайте се да им го напомните.

Време е да действате!

Не изпускайте шанса да увеличите продажбите си – подгответе се добре за петък и не забравяйте за Кибер понеделника след това.

По материал на Inc.com

Редактор: Габриела Беличовска

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ