Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Clubhouse или новото място на B2B маркетинга
Няма спор, маркетирането на B2B компании в социалните медии е предизвикателно. Често те са крайно несигурни как точно да си изградят аудитория в различни от LinkedIn платформи. На хоризонта изгрява още едно място, подходящо за тях – Clubhouse.
Популярността на приложението, към което всеки може да се присъедини единствено след покана, нараства изключително бързо, превръщайки го в подходяща среда на маркетиране на B2B бизнеса, пише The Drum.
Какво е Clubhouse и защо е подходящо за B2B маркетолозите?
Основен фактор за приложението е аудио форматът. Clubhouse е платформа, която събира експерти от различни индустрии под един покрив. Веднъж щом вече съществуващ потребител ви покани да се регистрирате в платформата, имате достъп до стаи с различни теми на разговор, в които избирате дали да сте активен, или пасивен участник.
Тази демократизация на аудио съдържанието е подходяща за B2B, тъй като потребителите са свободни да изградят персоналния си бранд, да станат експерти в своята област и да споделят знания пред утвърдената аудитория на приложението.
Така възможностите да споделите историята и посланието на вашата марка, да се свържете с клиенти, да получите обратна връзка за продукта си или да популяризирате предстоящо събитие са на една ръка разстояние.
5 са основните начини един B2B бизнес да се покаже в Clubhouse
Интерактивни изживявания
Едно от ключовите предимства за B2B маркетолозите, използващи Clubhouse, е, че провокират аудиторията бързо да се включи в разговора, защото това е и основната цел на приложението. Това позволява изграждането на мрежа от силни взаимоотношения, полезни бизнес дискусии и препоръки от други експерти във вашата област.
Достигане до вече ангажирана аудитория
Clubhouse предлага това, което всеки B2B иска – силно ангажирана аудитория, заинтересована от това, което има да ѝ каже. Един потребител прекарва средно по 11 и 20 часа седмично в приложението, сърфирайки от стая в стая по интересни за него теми.
Спонсорирани стаи и бранд посланици
Компаниите имат възможност да спонсорират стаи, в които да позиционират свои реклами или да превърнат продукта си в тема на разговор за участниците.
Изграждане на общност
Това е трудна задача в социалните медии. В Clubhouse бизнесите могат да изграждат информираност за бранда си много естествено и органично, създавайки съдържание около офертата си, без да я натрапват. Тази нова форма на маркетинг на съдържанието позволява изграждането на стабилна общност.
Доверие в бранда
Знаменитости и хора от бизнес елита използват платформата, за да споделят своето аудио съдържание, така че присъствието ви в Clubhouse само по себе си увеличава доверието в бранда ви, бидейки сред хора като Илон Мъск, Кевин Харт и Опра Уинфри. Ако се позиционирате сред хора от този калибър, много лесно ще накарате хората да повярват във вас.
По материал на The Drum
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.