Clubhouse или новото място на B2B маркетинга

Clubhouse или новото място на B2B маркетинга

Няма спор, маркетирането на B2B компании в социалните медии е предизвикателно. Често те са крайно несигурни как точно да си изградят аудитория в различни от LinkedIn платформи. На хоризонта изгрява още едно място, подходящо за тях – Clubhouse.

Популярността на приложението, към което всеки може да се присъедини единствено след покана, нараства изключително бързо, превръщайки го в подходяща среда на маркетиране на B2B бизнеса, пише The Drum.

Какво е Clubhouse и защо е подходящо за B2B маркетолозите?

Основен фактор за приложението е аудио форматът. Clubhouse е платформа, която събира експерти от различни индустрии под един покрив. Веднъж щом вече съществуващ потребител ви покани да се регистрирате в платформата, имате достъп до стаи с различни теми на разговор, в които избирате дали да сте активен, или пасивен участник.

Тази демократизация на аудио съдържанието е подходяща за B2B, тъй като потребителите са свободни да изградят персоналния си бранд, да станат експерти в своята област и да споделят знания пред утвърдената аудитория на приложението.

Така възможностите да споделите историята и посланието на вашата марка, да се свържете с клиенти, да получите обратна връзка за продукта си или да популяризирате предстоящо събитие са на една ръка разстояние.

5 са основните начини един B2B бизнес да се покаже в Clubhouse

Интерактивни изживявания

Едно от ключовите предимства за B2B маркетолозите, използващи Clubhouse, е, че провокират аудиторията бързо да се включи в разговора, защото това е и основната цел на приложението. Това позволява изграждането на мрежа от силни взаимоотношения, полезни бизнес дискусии и препоръки от други експерти във вашата област.

Достигане до вече ангажирана аудитория

Clubhouse предлага това, което всеки B2B иска – силно ангажирана аудитория, заинтересована от това, което има да ѝ каже. Един потребител прекарва средно по 11 и 20 часа седмично в приложението, сърфирайки от стая в стая по интересни за него теми.

Спонсорирани стаи и бранд посланици

Компаниите имат възможност да спонсорират стаи, в които да позиционират свои реклами или да превърнат продукта си в тема на разговор за участниците.

Изграждане на общност

Това е трудна задача в социалните медии. В Clubhouse бизнесите могат да изграждат информираност за бранда си много естествено и органично, създавайки съдържание около офертата си, без да я натрапват. Тази нова форма на маркетинг на съдържанието позволява изграждането на стабилна общност.

Доверие в бранда

Знаменитости и хора от бизнес елита използват платформата, за да споделят своето аудио съдържание, така че присъствието ви в Clubhouse само по себе си увеличава доверието в бранда ви, бидейки сред хора като Илон Мъск, Кевин Харт и Опра Уинфри. Ако се позиционирате сред хора от този калибър, много лесно ще накарате хората да повярват във вас.

По материал на The Drum

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дина Темелкова е Мениджър на годината 2025
На днешната дата, 11 ноември. Започват „Вълчите празници”, имен ден празнуват Мина, Минчо, Виктор, Виктория
Учени откриха бактерии, които ядат пластмаса в океана
За последно: Милиардерът Уорън Бъфет ще дари 1,35 млрд. долара за благотворителност, преди да се оттегли
САЩ призовават съюзниците от НАТО да спрат да купуват руска енергия
Сирия се присъединява към водената от САЩ коалиция срещу „Ислямска държава“
Италианската кухня може да стане част от световното културно наследство на ЮНЕСКО
Резултатите от конкурса "Мениджър на годината 2025" бяха представени пред Обществения съвет. Победителят става ясен тази вечер