Все повече свързани

Все повече свързани

Определяте ли като добре прекарано времето в TikTok? Това е основният въпрос, който си задават и от платформата в ново проучване, проведено съвместно в Kantar, сред над 7 хил. потребители на бранда. Резултатите показват, че потребителите все повече изпитват удоволствие и връзка с приложението, предаде Social Media Today.

„Те идват в TikTok заради общността, остават заради креативността и си тръгват, чувствайки се щастливи и вдъхновени. Хората обичат положителното изживяване, което нашата платформа предлага“, пишат от TikTok.

Ето и три от ключовите открития в изследването:

  • Потребителите прекарват повече време в TikTok и по-малко с други развлекателни дейности като гледането на телевизия, слушането на подкаст, стрийминга на видеа или четенето;
  • TikTok силно настройва алгоритмите да поддържа аудиторията и да търси забавление;
  • TikTok приканва хората да действат.

Още резултати, които могат да са от полза за бранда ви, ако вече сте в TikTok или планирате да създадете ваш официален бизнес профил там, вижте в следващата инфографика.

[[{"fid":"379767","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":3767,"width":973,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

По материал на Social Media Today

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ