Да пробиеш ниша в пренаселен пазар: Част 1

Да пробиеш ниша в пренаселен пазар: Част 1

Да пробиеш ниша в пренаселен пазар: Част 1

Ясно е - повечето, ако не всички индустрии, са пренаситени. Има много креативни идеи и с бързия начин, по който светът напредва чрез социалните мрежи и дигиталната комуникация, пазарите бързо се наводняват. Но това не е причина да напуснете кораба. Ако сте открили, че започвате бизнес на пренаселен пазар, е време да определите нещата, които ви отличават, и как можете да привлечете правилните клиенти.

Тайната на успеха е просто дедуктивно разсъждение – трябва да потърсите пропуските, оставени от утвърдените фирми, и да приспособите компанията си към процента от потребителите, до които не достигат. За да изградите своята ниша, трябва да намерите хората, с които искате да работите, да създадете уникално изживяване, да улесните живота на потребителите и да им дадете най-добрата възвръщаемост на инвестициите.

Намерете забравените клиенти в индустрията

Дори и да е пренаситена една индустрия, винаги ще има един набор от потребители, които се чувстват забравени. Мислете за нетрадиционния купувач, който иска да стане клиент, но не може, защото индустрията не е направила място за него. Компанията за финансови технологии Sandclock направи това в индустрията за управление на богатството. Те заеха пространство в криптовалутата и блокчейна и се стремяха да го направят достъпно за нетрадиционни потребители – тези купувачи, които не оперират с мултимилионни инвестиции.

Насочването към забравения потребител изисква креативност, защото трябва да мислите отвъд очевидните купувачи и да предвиждате други начини, по които продуктът, услугата или индустрията могат да достигнат до хората.

Създайте уникално изживяване

Крайната цел е да се достигне до потребителя, така че създаването на уникално изживяване може да се разглежда като оптимизиране на социални платформи, преосмисляне на покупка или стартиране на инициативи, базирани на стимули.Например електронната търговия нарасна бързо през последната година и повечето, ако не всички марки за онлайн пазаруване, се борят да наваксат. Лидерите в Switcher разбраха това и решиха, че за да се откроят, трябва да преосмислят изживяването на клиента. Те създадоха платформа за пазаруване на живо, за да могат да споделят брандовете своите продукти с потребителите в реално време, точно както при влизане в истински магазин.

Очаквайте продължение!

Шама Хайдер, основател и главен изпълнителен директор на Zen Media, за Inc

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ