Dentsu Aegis Network България с две глобални отличия

Dentsu Aegis Network България с две глобални отличия

Dentsu Aegis Network България грабна две отличия на тазгодишните глобални Future Proof Awards.

Социалната инициативата #1000cranes на компанията за услуги в областта на комуникациите беше отличена в категорията за иновации - „Innovating the Way Brands are Built“. Коледната кампания, проведена в края на 2015 година, беше посветена на каузата на Фондация „За нашите деца“, която подпомага развитието на децата в сигурна и защитена семейна среда. Служителите на Dentsu в България изработиха ръчно 1000 оригами, които раздадоха като коледни послания на свои партньори и клиенти, с цел да популяризират дарителския номер на инициативата. Кампанията идва от преданието на древна японска легенда, според която, всеки който направи 1000 хартиени птици сбъдва най-съкровената си мечта.

Радослав Неделчев, оперативен директор на Dentsu Aegis Network България, пък получи най-високото глобално признание за развитието на социалната отговорност на корпоративно ниво в категорията „Move the Dial - Champion“. Отличието е за личния му принос в създаването на социално отговорен екип и повишаване на доброволческите инициативи на компанията, сред които високо оценената кампания за популяризиране на бягането #4040caratrun и организацията на доброволческата инициатива за обучение на възрастни хора да боравят с новите технологии.

В надпреварата за тазгодишните “Future Proof Awards” се включиха над 140 кандидатури, а Dentsu Aegis Network България се състезаваше с представители на над 30 държави, посочват в съобщение нейни представители. Наградите Future Proof имат за цел да отличат най-добрите практики и постижения в областта на Корпоративната социална отговорност и да представят най-отговорните, амбициозни и иновативни проекти в тази сфера. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ