Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Dentsu Aegis Network България с две глобални отличия
Dentsu Aegis Network България грабна две отличия на тазгодишните глобални Future Proof Awards.
Социалната инициативата #1000cranes на компанията за услуги в областта на комуникациите беше отличена в категорията за иновации - „Innovating the Way Brands are Built“. Коледната кампания, проведена в края на 2015 година, беше посветена на каузата на Фондация „За нашите деца“, която подпомага развитието на децата в сигурна и защитена семейна среда. Служителите на Dentsu в България изработиха ръчно 1000 оригами, които раздадоха като коледни послания на свои партньори и клиенти, с цел да популяризират дарителския номер на инициативата. Кампанията идва от преданието на древна японска легенда, според която, всеки който направи 1000 хартиени птици сбъдва най-съкровената си мечта.
Радослав Неделчев, оперативен директор на Dentsu Aegis Network България, пък получи най-високото глобално признание за развитието на социалната отговорност на корпоративно ниво в категорията „Move the Dial - Champion“. Отличието е за личния му принос в създаването на социално отговорен екип и повишаване на доброволческите инициативи на компанията, сред които високо оценената кампания за популяризиране на бягането #4040caratrun и организацията на доброволческата инициатива за обучение на възрастни хора да боравят с новите технологии.
В надпреварата за тазгодишните “Future Proof Awards” се включиха над 140 кандидатури, а Dentsu Aegis Network България се състезаваше с представители на над 30 държави, посочват в съобщение нейни представители. Наградите Future Proof имат за цел да отличат най-добрите практики и постижения в областта на Корпоративната социална отговорност и да представят най-отговорните, амбициозни и иновативни проекти в тази сфера.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.